Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Serienummer - EOS 400D Vol.II
Fra : Anders

Dato : 27-04-07 08:01

Jeg spurgte for et par dage siden om stort set det samme, men jeg synes ikke
der blev svaret på mit spørgsmål, så prøver lige igen.

Jeg har to muligeheder vedr. mit sjålne kameras serienummer.

Enten er det:
"4 tal - 1 bogstav - 3 tal" - som der står på æsken.

eller også er det:
"10 tal" - som der står som Camera Body No. under properties i Zoombrowser.

Kan I ikke prøve at se på jeres kamera, hvad jeres serienummer er, og så
sammenligne med mine to muligheder? Hvilken en af dem er serienummeret på
mit kamera?

Mvh
Anders

Fra : Peter T.

Dato : 27-04-07 08:36

Anders udviste en rettidig omhu og skrev:

> eller også er det:
> "10 tal" - som der står som Camera Body No. under properties i
> Zoombrowser.

Det er de 10 tal ifølge mit 400D.

--
Snirp

Fra : Kim S

Dato : 27-04-07 08:48

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i meddelelsen

> Det er de 10 tal ifølge mit 400D.

Det kan jeg tilslutte mig, det samme her.

Mvh, Kim

Fra : Anders

Dato : 27-04-07 22:42

"Kim S" skrev:

> Det kan jeg tilslutte mig, det samme her.

Super... Tak til begge

Mvh
Anders

Fra : Leif Langgaard

Dato : 27-04-07 11:57

"Anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg spurgte for et par dage siden om stort set det samme, men jeg synes
> ikke der blev svaret på mit spørgsmål, så prøver lige igen.

Må jeg give dig en ide, ring på nedenstående nummer og få korrekt svar, dit
forsikringsselskab kan gå i baglås hvis de får oplyst et "forkert"
stelnummer, det kan også forlænge ekspeditionstiden hvis du skal til at
bøvle med dem desangående.
Er du sikker på at din dør ikke var låst

Canon Danmark
Knud Højgaards Vej 1
2860 Søborg
Tlf: 70 15 50 05
Fax: 70 15 50 25

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Anders

Dato : 27-04-07 22:49

"Leif Langgaard" skrev;

> [...]
> dit forsikringsselskab kan gå i baglås hvis de får oplyst et "forkert"
> stelnummer, det kan også forlænge ekspeditionstiden hvis du skal til at

Ja, det kunne være det ville være en god idé. Tak.

> Er du sikker på at din dør ikke var låst

JA! Møg hamrende uretfærdigt hvis ikke jeg får det dækket, men hvis jeg skal
pynte på historien for at få erstatning, så må jeg leve uden!
Ved også at nogle får sjålet lidt flere cd'er end de egentlig havde, for at
få dækket selvrisikoen. Her blev ikke stjålet en eneste cd!

Takker endnu engang.

Mvh
Anders