Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Software til at sy flere fotos sammen
Fra : [Danmark] 4 mibts [8~

Dato : 26-04-07 21:16

Hej.

Er der nogle der kender et program der kan det.

Programmet skal kunne "sy" flere fotos sammen. eks. man tager en serie fotos
af et rum med eks 20 graders mellemrum, og så syr man dem sammen bagefter
til et helt foto som man kan se 360 grader rundt.

Fra : Søren Reinke

Dato : 26-04-07 21:18

[Danmark] 4 mibts [8870] wrote:
> [...]
> af et rum med eks 20 graders mellemrum, og så syr man dem sammen bagefter
> til et helt foto som man kan se 360 grader rundt.

Autostich er super godt.

Eller programmer som anvender det:
Autopane Pro
Serif OanoramaPlus 3

Det første anvender jeg selv, det virker bare :)

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-04-07 21:40

[Danmark] 4 mibts [8870] <carsten-phillip@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> af et rum med eks 20 graders mellemrum, og så syr man dem sammen bagefter
> til et helt foto som man kan se 360 grader rundt.

Photoshop CS2 og CS3 kan ... diverse canon digital cams kom(mer) med et
værktøj til samme. Og så er der naturligvis:
<http://stitcher.realviz.com/panorama-software-products/stitching-produc
ts.php>

/thomas

--