Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
13x18
Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 25-04-07 20:38

Hvad er den rigtige størrelse på 13x18 i mm? Jeg spørger da jeg har købt
billeder i denne størrelse og fotolommer i denne størelse - men det
passer bare ikke sammen.

--
41 6E 64 65 72 73

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-04-07 20:58

Anders Bo Rasmussen wrote:
> Hvad er den rigtige størrelse på 13x18 i mm? Jeg spørger da jeg har købt
> billeder i denne størrelse og fotolommer i denne størelse - men det
> passer bare ikke sammen.

Kunne det være 5x7", som er 12.7x17.8cm ?

Tidligere gik alt op med tommer.

Bo //

Fra : Andreas M.

Dato : 25-04-07 21:01

Bo Bjerre wrote:
> Kunne det være 5x7", som er 12.7x17.8cm ?

Det er den korrekte, ja!

--
Andreas M.

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 28-04-07 13:12

On Wed, 25 Apr 2007 21:57:30 +0200 Bo Bjerre wrote:

> Kunne det være 5x7", som er 12.7x17.8cm ?
>
> Tidligere gik alt op med tommer.

Det passer findt med fotolommerne. Det vil sige at det format ikke er
3:2?

Der er mine billeder nemlig, de er 12.7x18.6, eftersom de bliver bestilt
efter længden på den korte led.

Kan man så ikke få nogen fotolommer der passer til billederne?

--
41 6E 64 65 72 73