Laser udst.
Fra : Thomas Olsen

Dato : 04-07-01 08:06

Hej.

Hvor i landet sælger de laser udstødninger ???

MVH. Thomas.

Fra : Sand

Dato : 04-07-01 09:55

"Thomas Olsen" <thomas@alleen39.dk> wrote in message
> Hvor i landet sælger de laser udstødninger ???
Selvom du godt nok skriver "hvor i landet", vil jeg tillade mig at
opfordre dig til at undersøge M&P i UK, som bl.a. forhandler LASER/JAMA.
Prisen er ca. 60% af DK-priser og lev.tiden er typisk 4 arb.dage.

Mvh. Sand

Fra : Thomas Olsen

Dato : 04-07-01 13:02

Hej Sand.

>lad mig at
> opfordre dig til at undersøge M&P i UK, som bl.a. forhandler LASER/JAMA.

Ja, det er også fra England jeg havde tænkt mig at hente
den hjem, MEN, jeg har i øjeblikket monteret et 4-1
sæt Laser med racing only slip-on potte, det jeg er ude
efter er at se rørene til de lovlige slip-ons, og se om
de passer direkte på for røret, sådan at når jeg skal på
længere ture, kan jeg uden besvær sætte den lovlige på.
og når jeg ligger og kører småture her på Øen, kan jeg ha'
lidt larm.

Thomas.

Fra : Sand

Dato : 04-07-01 14:05

> [...]
> sæt Laser med racing only slip-on potte, det jeg er ude
> efter er at se rørene til de lovlige slip-ons, og se om
Okay! - så er jeg med
Det er ingen problem! - det eneste der er forskellen fra "Road legal"
til "Race" er indmaden i SlipOn-potten. Race-versionen har blot et
perforeret rør med dæmpning omkring, hvor Road-versionen har en "fløjte"
monteret.

Mvh. Sand