Hjælp: Tysk ubådsstation
Fra : Henrik

Dato : 28-04-07 15:46

Hejsa

Har læst et par steder på nettet at der skulle ligge en gammel tysk
ubådsstation ved Vikær/Diernæs strand ca. 300m ude.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe med flere oplysninger?

Henrik

Fra : jacob

Dato : 28-04-07 21:45

On 28 Apr., 16:45, "Henrik" <h...@spam.dk> wrote:
> [...]
> ubådsstation ved Vikær/Diernæs strand ca. 300m ude.
>
> Er der en venlig sjæl der kan hjælpe med flere oplysninger?

Hej Henrik

Er det den nede på Als/sønderborg?? jeg mener der er skrevet om den i
dyk eller sportsdykkeren men jeg har da et par venner som har dykket
på den, jeg kan lige få dem til at skrive.
mvh.
jacob

Fra : jacob

Dato : 28-04-07 21:51

On 28 Apr., 22:45, jacob <lowenstein.ja...@gmail.com> wrote:

> [...]
> dyk eller sportsdykkeren men jeg har da et par venner som har dykket
> på den, jeg kan lige få dem til at skrive.

Kunne det evt. være denne her
Torpedostationen

54:54,248
09:54,389
WGS 84

Mvh.
jacob

Fra : Henrik

Dato : 29-04-07 20:12

Nej det er ikke nede ved Als
Hvis der var en fra Haderslev dykkerklub, kunne være at de kendte til det.

http://www.vikaercamp.dk/p19.asp
http://www.sologstrand.dk/ferie-danmark/sydoestjylland/hejsager.htm

Det er hvad jeg har at gå ud fra

Henrik