Vil du dykke?
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 27-04-07 13:18

Hej,

Jeg har lavet en liste fordi jeg nogle gange har problemer med at
fylde en båd med dykkere, så hvis du er interesseret i at dykke med
udgangspunkt i københavns området så tilmeld dig min lille liste. Især
gerne hvis du vil dykke vrag der ligger lidt dybt (30, 40, 50, 60).

http://dykkerlisten.siltout.dk/

Hvis du har spørgsmål så kan du bare maile.

Mvh
Jonas

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 01-05-07 21:02

On 27 Apr., 14:17, Jonas Lüttichau <jluttic...@gmail.com> wrote:
> Jeg har lavet en liste fordi jeg nogle gange har problemer med at
> fylde en båd med dykkere, så hvis du er interesseret i at dykke med
> udgangspunkt i københavns området så tilmeld dig min lille liste.

efter at flere har spurgt har jeg nu lavet det sådan at medlemmer af
listen kan indsende turopslag hvis de mangler dykkere til at fylde
deres båd, det er selvfølgelig modereret så man ikke får en masse spam
og kaffeklubs snak men kun dykkerture.

mvh
Jonas

Fra : Nicholas

Dato : 02-05-07 05:39

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

listen kan indsende turopslag hvis de mangler dykkere til at fylde
deres båd, det er selvfølgelig modereret så man ikke får en masse spam

Hej Jonas

Godt initiativ.....

Nick