Forslag til godt vragdyk
Fra : Clevin

Dato : 26-04-07 09:08

Hej,

Vi er på jagt et godt vragdyk som kan nås fra Jylland, Fyn eller
Langeland i RIB. Vi har besøgt motorbådene, Island, Den Omvendte, Dr.
Eichelbaum. Er der andre gode forslag?

Mvh Clevin

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 26-04-07 09:33

www.vragguiden.dk har et udemærket "Oversigtskort" hvis man vil kigge på
vrag i et bestemt område:

http://www.vragguiden.dk/overview.asp

/Sune

Fra : Clevin

Dato : 26-04-07 10:50

Sune Jorgensen wrote:
> www.vragguiden.dk har et udemærket "Oversigtskort" hvis man vil kigge på
> vrag i et bestemt område:

Hej,

Der har jeg kigget Men jeg var mere på jagt efter et fint vrag som
andre havde dykket på for nylig.

/Clevin

Fra : KC

Dato : 26-04-07 16:14

"Sune Jorgensen" <sune.jorgensen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> www.vragguiden.dk har et udemærket "Oversigtskort" hvis man vil kigge på
> vrag i et bestemt område:
>
> http://www.vragguiden.dk/overview.asp
>
> /Sune

Vragguiden er fin til at finde inspiration eller til de mange som kalder sig
dykkere fordi de bruger meget tid på nettet, men ikke anvendelig til at
finde vrag IRL.

KC

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 26-04-07 16:25

Jeg er da temmelig sikker på at alle vrag i vragguiden allerede er fundet
IRL.
/Sune