Poseidon xstream bobler
Fra : Happy Diver

Dato : 24-04-07 19:11

Hej NG

hvad gør man hvis ens poseidon xstream bobler en lille smule ved
overfladen? (Det holder op på ca. 5 meters dybde)

/HD

(Og lad nu være med at skrive man køber en Apeks

Fra : Allan Hansen

Dato : 24-04-07 20:09

"Happy Diver (slet MY4GM)" <skumbanandk@MY4GMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> hvad gør man hvis ens poseidon xstream bobler en lille smule ved
> overfladen? (Det holder op på ca. 5 meters dybde)
> (Og lad nu være med at skrive man køber en Apeks

Min apeks bobler på alle dybder. En freeflowdevice klarer problemet, men den
burde jo nok renses og justeres. Det er nok det samme med din poseidon.

Allan Hansen

Fra : Freelance

Dato : 26-04-07 07:42

Hejsa
Jeg ville også smutte forbi nærmeste aut. poseidon biks og få den
renses ect. prøv evt. scubagear.dk har altid fået en god betjening
der.
Mvh
Rasmus

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 26-04-07 08:52

Nu siger du ikke noget om hvor den bobler ?
Så det kan skyldes en dårlig justering eller snavs eller en slidt o-ring.

Hvis det er snavs, så kan du lige først prøve at komme reg'en i varmt vand
en halv times tid.
Evt. start med en del 5% eddikesyre og en del varmt vand først i 10-15 min.
og motioner de bevægelige dele engang imellem.

/Sune

Fra : Jan H. Paulsen

Dato : 02-05-07 13:03

Hej Happy Diver
Gå til et service værksted det lyder som du har et problem med mellemtrykket
på dit 1st trin
mvh
Jan H. Paulsen
www.bldc.dk