peugeot 406 diesel & partikel filter
Fra : BT

Dato : 30-04-07 21:33

Hej Alle..

Min lampe i for partikelfilteret er begyndt at lyse.
Har så kørt til mit værksted (autoriseret) for at få fejlen rettet.

De siger at der er noget aditiver som bliver tilført dieselolien hver gang
man tanker over 10 liter,,
Det lyder på sin vis logisk nok.
Der er bare nogen ting som undrer mig lidt.

1 - Den har lige været til service på samme værksted. Er det normal at man
ikke chekker dette..
2 - De sagde at jeg sagtens kunne køre med bilen, til den 18 maj, hvor det
passede med mine fridage og deres værksted uden der skete noget..
3 - De kunne ikke garantere at det var problemet.. Er der nogen andre som
har prøvet noget lign

--
/Brian T. Svendsen