Pegeout 309 bremse system, synlige forskel~
Fra : Morten Trab

Dato : 30-04-07 17:57

De gamle har en Pegeout 309 som der skal skiftes bremseklodser og
bremse bakker på, men ser nu at der findes både et Girling og et
Bendix system til den.

Hvordan kan jeg se hvad der sidder på den, så jeg er sikker på at få
de rette sæt hjem til den??

Mvh. Morten

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-04-07 19:07

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bendix system til den.
>
> Hvordan kan jeg se hvad der sidder på den, så jeg er sikker på at få

Såvidt jeg husker, drejer det sig om asymmetriske/symmetriske bremseklodser.
Hvad der er hvad kan jeg ikke huske, men hvis du finder ud af hvilke der
sidder på nu, kan det bruges ved køb af nyt.

- Martin

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 30-04-07 19:33

Morten Trab skrev:
> [...]der findes både et Girling og et Bendix system til den.
>
> Hvordan kan jeg se hvad der sidder på den, [...]

Navnet er nok indprentet i kaliberen. Husk at Lucas = Girling

Vh Rune

Fra : Morten Trab

Dato : 30-04-07 20:16

On Mon, 30 Apr 2007 20:33:03 +0200, "Rune S. Larsen"
<not@working.email> wrote:

>Navnet er nok indprentet i kaliberen. Husk at Lucas = Girling

Det vil jeg lige tjekke imorgen.

Hvis der f.eks. er Girling for er der så også Girling bag eller kan
det godt være mixet??

Mvh. Morten