aircondition
Fra : karsten & Pia

Dato : 28-04-07 07:24

Er der nogen i gruppen der har fået eftermonteret en aircondition i en
suzuki grand vitara årgang 2002, i henholdsvis tyskland og Danmark.
(prisforskel). Jeg har fået oplyst en pris ved en dansk forhandler til ca.
16000 kr, men ved ikke hvor der er forhandler på den anden side af grænsen.

karsten

Fra : Tom

Dato : 28-04-07 08:08

"karsten & Pia" <xx@£.de> wrote in message
> [...]
> (prisforskel). Jeg har fået oplyst en pris ved en dansk forhandler til ca.
> 16000 kr, men ved ikke hvor der er forhandler på den anden side af

Uden at kende suzuki, så lyder det som en ganske fair pris. Jeg ville slå
til.
Uoriginal eftermontering koster det samme i tyskland, så.....

--
Tom

Fra : Jens

Dato : 28-04-07 21:29

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> (prisforskel). Jeg har fået oplyst en pris ved en dansk forhandler til ca.
> 16000 kr, men ved ikke hvor der er forhandler på den anden side af

Hvis jeg ikke husker helt forkert fik jeg en pris på ca 1400 euro for ca 4
år siden da jeg havde en GV ved http://www.auto-rohde.de/ som jeg fik lavet
service ved til under halv pris af i DK, men han har selvfølgelig heller
ikke et kæmpe palads han skal betale husleje i.
MVH
Jens