Sorte ruder
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 26-04-07 17:41

Har klippet dette fra hjemmeside
Tonede ruder
Vi fik også et kanon tilbud på at få tonede ruder i bilen, men endnu
billigere er det at få monteret film på ruderne. Det koster mere end 500 kr.
pr. rude i DK. Men i Polen betaler man kun 500 kr. for hele bilen - minus
forruden selvfølgelig.

Hos det firma der monterer filmen hænger en artikel på dansk - fra
Jyllandsposten - med reglerne for hvor meget man må tone ruderne. Så man kan
trygt gøre det!....

Nogen erfaringer på dette om det kan betale sig, men ikke penge, men
kvalitet

Send kommentar til : blog2@thomaskaarup.com

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 17:51

"Thomas Kaarup" <thomas@_remove_thomaskaarup.com> wrote in message
> [...]
> kan trygt gøre det!....
>

> Nogen erfaringer på dette om det kan betale sig, men ikke penge, men

Jeg har ganske vist ikke selv fået monteret solfilm men kender udmærket
polen. Jeg tror ikke du skal sætte næsen op efter at det kvalitetsmæssigt
vil nå dansk standard. Ikke at vi er danmark bare er bedre til alt fordi vi
får mere i løn, men kvalitet er altså en anden størrelse i polen.....ingen
nævnt igen glemt.

Jeg ville kun få lavet noget i polen hvis det var fordi det var rasende dyrt
herhjemme (>10.000 Kr) eller hvis jeg kendte nogen polakker som kunne
anbefale et sted.....man går ikke bare ind på sit blotte ansigt og får lavet
det man lige ønskede.

--
Tom

Fra : Klaus G.

Dato : 26-04-07 18:26

> [...]
> vil nå dansk standard. Ikke at vi er danmark bare er bedre til alt fordi
> vi får mere i løn, men kvalitet er altså en anden størrelse i
Nej til 500kr. er det nok næppe 3M film som bliver smidt i bilen...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Anders Christensen

Dato : 26-04-07 18:21

Thomas Kaarup skrev:
> [...]
> pr. rude i DK. Men i Polen betaler man kun 500 kr. for hele bilen - minus

Mig bekendt må du heller ikke tone sideruderne foran ret meget, hvis
overhovedet?

Fra : Gunnar007

Dato : 26-04-07 18:45

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse
news:4630df6e$0$90263> Mig bekendt må du heller ikke tone sideruderne foran
ret meget, hvis
> overhovedet?

De må ikke ekstra tones overhovedet.
Så ingen film på de tre forreste ruder

Hilsen G

Fra : Klaus G.

Dato : 26-04-07 18:58

> De må ikke ekstra tones overhovedet.
> Så ingen film på de tre forreste ruder
Det underlige er så at i flere synshaller kan man godt få bilen gennem syn
alligevel... Det er ikke til at blive klog på :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 19:24

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Det underlige er så at i flere synshaller kan man godt få bilen gennem syn
> alligevel... Det er ikke til at blive klog på :)

Hvor er det?......skal til syn med bilen i morgen....så en blind inspektør
uden arme er lige det jeg mangler

--
Tom

Fra : ShutEye

Dato : 26-04-07 19:33

> Hvor er det?......skal til syn med bilen i morgen....så en blind inspektør
> uden arme er lige det jeg mangler

Er du sikker på det er godt når han skal tage en prøvetur?

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 26-04-07 19:55

med det sagt...

hvad skal prisen være for at få tonet ruderne i en altea helt sorte mener i
?`

Deres pris er 2500

Thomas

Fra : Jeppe Dige Jespersen

Dato : 26-04-07 20:47

> hvad skal prisen være for at få tonet ruderne i en altea helt sorte mener
> i ?`

Jeg fik selv tonet min Pegøj 307 St.car i fjord. Det kostede vist 5-600 pr.
rude, men det ser altså også bare kongegodt ud. Det var en freelance-tøs som
den lokale (Hjørring) Peugeot-pusher benytter, og kvaliteten er bare helt i
top.

Så prisen på 2500 for din Altea lyder ikke urimelig. Slet ikke.

Jeppe
Hjørring

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-07 20:48

"Tom" <christensen@bigfoot.com> wrote in message

> Hvor er det?......skal til syn med bilen i morgen....så en blind inspektør
> uden arme er lige det jeg mangler

Har du prøvet alternativet: bilen altid i orden

Hvad er den af, skal I have besøg af Pink Floyd?
--
Møller
"Bag enhver mand står der en kvinde med himmelvendte øjne"

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 21:31

"Møller" <eamzget2net.dk> wrote in message

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> wrote in message

> syn

> Har du prøvet alternativet: bilen altid i orden

Har ekstra måtte afmontere HID bare for det synspjat....og så forberede at
de laver katastrofeopbremsninger så alt i bagagerummet ikke flyder bagefter.

--
Tom

Fra : Anders Christensen

Dato : 26-04-07 21:35

Tom skrev:
> Har ekstra måtte afmontere HID bare for det synspjat....og så forberede at
> de laver katastrofeopbremsninger så alt i bagagerummet ikke flyder bagefter.

HID?

Fra : Tom

Dato : 26-04-07 21:43

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> wrote in message

> HID?

High Intensity Discharge

--
Tom

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 27-04-07 06:44

Smarte lygter .
Jeg har fået tonet mange biler og sideruder og forrude er
strengt forbudt. En flink maekaniker kan sætte klare ruder i til
syn. Jeg har brugt flere forskelligemen som KLART nr 1 ligger
Suntint i lystrup ved Århus. DE er kanon-dygtige og giver 10 års
garanti, mod fabriks-fejl. Priserne ligger jævnt over hele
landet ca. 2500 excl-incl moms

Fra : Benny

Dato : 27-04-07 20:26

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> "Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> wrote in message

> High Intensity Discharge

Også kaldet "blænd dine modkørende lys"

Benny

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-04-07 11:26

"Møller" <eamzget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er den af, skal I have besøg af Pink Floyd?

Hvem, hvad, hvor?
Hvad er jeg gået glip af?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 12:15

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote in message

> Hvem, hvad, hvor?
> Hvad er jeg gået glip af?

Det kan der sikkert skrives tykke bøger om

men den korte version:

Tom og naboer skal have besøg af Roger Waters der opfører "The Dark Side Of
The Moon" 1.5.07

http://kulturisyd.net.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=3&M=News&PID=13&NewsID=1
www.pinkfloydproject.dk
Det kan sikkert nås endnu, jeg er sikker på, at Tom arrangere overnatning,
morgenbad i Sønderborg havn og grill hos Hans (Paulin)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-04-07 23:26

> "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote in message

> Det kan der sikkert skrives tykke bøger om

Hov-hov du

> [...]
> overnatning,
> morgenbad i Sønderborg havn og grill hos Hans (Paulin)

Sidst jeg så Tom, lignede han ikke en der ville hoppe i havnen
Svjv er grillen ikke mere.
Så det står sløjt til

--
Uffe Bærentsen
'deo

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-04-07 23:43

Uffe Bærentsen skrev:

> Svjv er grillen ikke mere.

Korrekt!

Jeg skar den op med en vinkelsliber.

Den er formentlig allerede nu smeltet om og brugt til bil-reservedele
Hans

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-04-07 23:43

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> Den er formentlig allerede nu smeltet om og brugt til bil-reservedele

Formoder at det er pladedele til en Ford den er endt som ???

K-Laus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-04-07 23:47

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Formoder at det er pladedele til en Ford den er endt som ???

Jeg ville ikke dreje kniven om i såret!

(Har hørt noget om at Ford har lavet forfjedre til Deo af den!)
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 28-04-07 23:45

Møller skrev:

> [...]
> Det kan sikkert nås endnu, jeg er sikker på, at Tom arrangere
> overnatning, morgenbad i Sønderborg havn og grill hos Hans (Paulin)

Skulle det knibe med billetterne har jeg stadig "The Dark Side..." på et 18"
spolebånd
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-04-07 21:26

> Skulle det knibe med billetterne har jeg stadig "The Dark Side..." på et
> 18" spolebånd

Har 'en-del' Pink Floyd på CD )))))

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-04-07 21:41

Uffe Bærentsen skrev:

> Har 'en-del' Pink Floyd på CD )))))

Så holder vi festen hos dig dénne gang!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Benny

Dato : 27-04-07 20:21

> Det underlige er så at i flere synshaller kan man godt få bilen gennem syn
> alligevel... Det er ikke til at blive klog på :)

En af mine kammyer hentede en opslidt BMW i Tyskerland. Den blev synet hos
A+ her i det nordlige Jylland. 2 mdr. senere blev han skudt af en laser
(kørte for stærkt). Den mørkklædte mand indkaldte bilen til syn pga. toning
af forruden og det var ingen film, der sku nyt glas til.

Tror at de ansatte hos A+ er bagere og kokke eller lignende.

Benny

Fra : Tom

Dato : 27-04-07 21:26

"Benny" <hojvaelde R E M O V E@gmail.com> wrote in message

> [...]
> toning af forruden og det var ingen film, der sku nyt glas til.
>
> Tror at de ansatte hos A+ er bagere og kokke eller lignende.

Man får kæresten/konen til at køre bilen til A+ og beder hende om at tage
stramt tøj på.....så bliver selv en lupo med biturbo synet

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-04-07 21:27

> Man får kæresten/konen til at køre bilen til A+ og beder hende om at tage
> stramt tøj på.....så bliver selv en lupo med biturbo synet

Tror sgu det eneste du kan få til Lupo er bitumen.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 23:57

http://amazing.dk/

Plejer at give nogle gode bud, og så anbefales de af flere... Især på
bilgalleri.dk

Har ikke selv prøvet endnu, men forventer at tage der over så snart der er
til og penge tilovers.

/SWP