dæk?
Fra : (-Peter-)

Dato : 25-04-07 16:29

hej..

jeg ejer idag en peugeot 405 1.4i express stationcar..

denne har idag påmonteret dæk af typen 185/65 R14..

nu er de slidt og den skal have nye - og det skal være helårsdæk, som
der sidder på nu..

men skal dette være samme størrelse, og hvad koster sådan nogle (inkl.
montering) - regner med jeg skal have de billigste da bilen ikke kører
så meget..

mvh
peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-04-07 08:34

On 25 Apr., 17:29, "(-Peter-)" <garfield...@mail-online.dk> wrote:
> [...]
>
> men skal dette være samme størrelse, og hvad koster sådan nogle (inkl.
> montering) - regner med jeg skal have de billigste da bilen ikke kører

Selv om bilen ikke kører så meget skal den vel kunne bremse og kunne
blive på vejen ?
Det er dækkene som stopper bilen og dækkene er et vigtigt
sikkerhedudstyr.
Lad være med at spare de 800-1000 kr ekstra som gode dæk koster.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk