Wow, den nye BMW M3 har sgu rigeligt med H~
Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-04-07 08:49

Gad vide hvor hurtig den er uden fartbegrænser?
http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=8136&car_art=1

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Kasper Christensen

Dato : 25-04-07 09:43

Hr. Jensen skrev:
> Gad vide hvor hurtig den er uden fartbegrænser?
> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=8136&car_art=1

ja, gang i den. Så det ikke først, da jeg ledte efter et tal med 3 cifre.

Mvh

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 10:14

> Gad vide hvor hurtig den er uden fartbegrænser?
> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=8136&car_art=1

4200 HK det lyder ikke rigtig.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-04-07 10:25

On Wed, 25 Apr 2007 11:13:33 +0200 "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> sent the following smoke signals:

>4200 HK det lyder ikke rigtig.

I hvert fald skulle de have brugt lidt af krudtet på et større
drejningsmoment, når de nu var i gang...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 25-04-07 10:27

> 4200 HK det lyder ikke rigtig.

og så kun 400 Nm c",)

Fra : Kasper Christensen

Dato : 25-04-07 10:34

kimila skrev:

> 4200 HK det lyder ikke rigtig.

Er du sikker?

Mvh

Kasper

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 25-04-07 10:52

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Gad vide hvor hurtig den er uden fartbegrænser?
> [...]

Ja glem alt om Bugatti Veyron, det er jo en sinke i forhold til denne BMW

Bjarne

Fra : Tom

Dato : 25-04-07 16:55

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> Gad vide hvor hurtig den er uden fartbegrænser?
> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=8136&car_art=1

Typisk bmw, de skal altid overdrive for at lukke kunderne til at købe deres
biler

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 19:52

On Wed, 25 Apr 2007 17:54:48 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
>
>Typisk bmw, de skal altid overdrive for at lukke kunderne til at købe deres
>biler

Det er formodentlig en eller anden tastemonkey, der har røde ører )
Ellers en pæn litereffekt - men med det moment kan F1'erne da godt gå
hjem og vugge - vi må jo ligge på omdrejningstal omkring 80000
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi