Q: tegning over det indre i bagbro peogeut~
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-07 19:03

Produkttegning over det indre i en bagbro på en peogeut 106 søges. Har
gennemsøgt nettet man kan ikke finde noget. Grunden er at min 106 årg.94
hænger fast i højre side af ophæng/fjerder /bagbro - og da det
tilsyneladende er et stort problem netop på en 106 - så ville jeg gerne
finde en tegning over - eller en beskrivelse på hvordan den ser ud
indvendig - for evt. reperation / skiftning af et formentlig leje i
bagbroen.

Niels Korsør

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-04-07 19:06

On Tue, 24 Apr 2007 20:02:36 +0200, "Niels Jørgensen"
<niels79SNABELAprivatDOTdk> wrote:

> [...]
>finde en tegning over - eller en beskrivelse på hvordan den ser ud
>indvendig - for evt. reperation / skiftning af et formentlig leje i

Jeg har en Haynes til en 106er. Og den er til salg for alt over en
skumbanan. Skal afhentes i Aalborg.

/Brian
--
Creator of http://www.natart.dk
Webgalleri? http://www.brinch.it/webgal.asp

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-04-07 19:42

"Niels Jørgensen" <niels79SNABELAprivatDOTdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde en tegning over - eller en beskrivelse på hvordan den ser ud
> indvendig - for evt. reperation / skiftning af et formentlig leje i

Dit problem ender 95% af gangene med at udskifte bagbroen med en renoveret.
Når først den har sat sig, er der ingen redning.

Spørg evt. på www.hi-speed.dk om hjælp. De kender en del til det problem.

- Martin

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 24-04-07 21:37

> [...]
> finde en tegning over - eller en beskrivelse på hvordan den ser ud
> indvendig - for evt. reperation / skiftning af et formentlig leje i

Selv de renoverede holder ikke særlig lang tid. pakdåserne kan ikke holde
tæt!
der trænger skidt og vand ind...de ruster fast.

ring til en hugger og køb en brugt.
jeg ved at Støvring Autoophug ved Aalborg importerer dem.
http://stoevring-autoophug.dk/index.php?&width=1024&height=768
prisen er ca. 1800,-

hvis du vælger dette, så husk at få den rigtige....
en af mine kolleger har lige skiftet hans og fik selvfølgelig en
forkert...og den var ikke fra Støvring.!!!
det var vist nok noget med abs (med eller uden)
det gør det noget kun mere besværligt.

/Søren (9000)