Volvo mekaniker i storkbh.?
Fra : Dinovo

Dato : 24-04-07 13:41

Min V70 står for at skulle til service og have lavet lidt andre
småting. Jeg har tidligere benyttet de store værksteder såsom Bilia,
men syntes de er blevet lidt pebret + de har en ventetid på et ondt
år.

Er der derfor nogle herinde der kan anbefale nogle i og omkring
københavn, evt hele sjælland, som kender noget til mærket og laver et
godt stykke arbejde til en fornuftige penge? (Jeg er ikke umiddelbart
intereseret i at tage over til vores svenske naboer).

Jeg er selv kun lige faldet over Volvo genbrug i Hvidovre - men eknder
dog intet til dem udover det man kan se på deres website.

Fra : Peter Frost

Dato : 24-04-07 14:04

De skulle også være meget dyre... dem i hvidorve altså...

Du kan eventuelt høre ham på artillerivej ad... FP Auto... lige over for
Skan-X...

-Peter

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 24-04-07 19:35

"Dinovo" <lundable@gmail.com> wrote in message

[...]

Hvorfor egentlig ikke? Du kan anmelde service via internet på Bilia Jägersro
og alt efter hvad der er i vejen (og hvor godt du beskriver problemet)
sender de inden en specifikation på hvad det kan komme til at koste.

Fra Bilia Jägersro er der busforbindelse, ca. 15 minutter til Svågertorp
hvor der går tog til København hvert 20. minut. Har du bro-bizz har du rabat
på turen frem og tilbage og den kan anvendes på Storebælt og mange andre
steder. Togbilleten fra Malmø til København koster 60 DKK hvér vej.

VH Esben