MB 190 kan startes, men ikke holdes kørend~
Fra : Johnny T K

Dato : 24-04-07 12:22

Min MB kan jeg starte og hvis jeg ikke giver den lidt gas går den ud
efter få sekunder.

Hvis jeg til gengæld giver den lidt gas, kan jeg godt holde motoren
kørende. Men når jeg slipper speederen sætter motoren ud. Efter
motoren har været startet kan den ikke startes igen før den er kold.

Hvad hulen kan være galt?
Jeg går ud fra den er noget med benzintilførselen.
Indsprøjtningssystemet er KE-jetronic, hvis det kan hjælpe nogen.

pfh tak for alle gode råd

Fra : Mr J..

Dato : 24-04-07 12:29

Hvad hulen kan være galt?
Jeg går ud fra den er noget med benzintilførselen.
Indsprøjtningssystemet er KE-jetronic, hvis det kan hjælpe nogen.

Mon ikke det er tomgangs regulatoren evt.. det er et bud, den skal du nok
måle igennem hvis man kan det..

Mvh
Morten

Fra : Johnny T K

Dato : 28-05-07 04:19

Defekt benzinpumperelæ. Kunne ikke give nok strøm.