Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
SLI hvad kan man sætte sammen
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 30-04-07 18:32

Jadav Alle!

Jeg har et 7950GT og et 6600GT kan de sættes samme i SLI.

Jeg har jo bare dette 6600GT til at ligge!
Så hvis det kunne "hjælpe" mit 7950GT, ja så kunne det jo lige så godt gøre
det som at ligge på loftet.

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : jk

Dato : 30-04-07 21:30

"Hans Nikolajsen" <test@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har jo bare dette 6600GT til at ligge!
> Så hvis det kunne "hjælpe" mit 7950GT, ja så kunne det jo lige så godt

du får intet svar ;( - jeg spurgte selv om det samme d. 18/4 - ingen svar -
åbenbart de færreste, som har leget med SLI.

/JK

Fra : P.L.

Dato : 30-04-07 21:48

On Mon, 30 Apr 2007 19:32:14 +0200, Hans Nikolajsen wrote:

> [...]
>
> Jeg har jo bare dette 6600GT til at ligge!
> Så hvis det kunne "hjælpe" mit 7950GT, ja så kunne det jo lige så godt gøre

<-Citat
Can I mix and match graphics cards?
No. NVIDIA currently doesn't support SLI on two different models or from
different vendors. SLI supports configurations with the same model (i.e.
6800 Ultra) from the same vendor (Vendor XYZ). A common misconception about
SLI is that the BIOS revision has to be identical between the cards. This
is not true. A manufacturer can revise the BIOS without affecting SLI.
NVIDIA does however recommend that customers confirm SLI compatibility with
the manufacturer before making a purchase.
<-Citat slut

Fundet her:
http://uk.slizone.com/page/slizone_faq.html

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-04-07 22:35

Hans Nikolajsen wrote:

> Jeg har et 7950GT og et 6600GT kan de sættes samme i SLI.

Det skal være identiske kort
http://shsc.info/SLI

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-05-07 10:19

Hans Nikolajsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har jo bare dette 6600GT til at ligge!
> Så hvis det kunne "hjælpe" mit 7950GT, ja så kunne det jo lige så

Jeg kørte med SLI (2 x 7800GTX) for ca. 1,5 år siden og dengang fik jeg at
vide, at det skal være 2 helt ens kort (både producent samt version) for at
det vil virke.
Læs evt. mere her:
http://uk.slizone.com/page/home.html
Der er svar på en del spørgsmål.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-05-07 12:05

Hans Nikolajsen skrev:
> [...]
>
> Jeg har jo bare dette 6600GT til at ligge!
> Så hvis det kunne "hjælpe" mit 7950GT, ja så kunne det jo lige så godt gøre

Klippet direkte fra Nvidia's FAQ.

*Can I mix and match graphics cards?*
In order to provide optimal symmetric scaling, SLI technology requires
the NVIDIA GPUs to match. For example, a GeForce 7800 GTX must be paired
with another GeForce 7800 GTX. Likewise, a GeForce 6600 GT must be
paired with another GeForce 6600 GT. However, using the latest Release
80 or later graphics drivers, NVIDIA GPUs sold by different
manufacturers can be used together in an SLI configuration. For example,
a GeForce 7800 GT from vendor ABC can be matched with a GeForce 7800 GT
from vendor XYZ.

Også er der jo også lige den her test med et AGP kort og er PCI kort i SLI.

http://www.ocworkbench.com/2007/articles/SLI_using_PCIe_and_AGP_Cards/g2.htm

Hilsen Martin.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-05-07 13:34

Martin Vollert <"Mit fornavn"@ertele.invalid> crashed Echelon writing

> Også er der jo også lige den her test med et AGP kort og er PCI kort i
> SLI.
>
> http://www.ocworkbench.com/2007/articles/SLI_using_PCIe_and_AGP_Cards/g
> 2.htm

Yay, site hvor der poppes op med spyware.

Men der er godt nok ikke meget tekst til den test, blot en bunke billeder
uden forklaring.

--
Bjarke Andersen

Fra : daniel

Dato : 03-05-07 12:58

Kernen bestemmer,

6600 og 7950, kan ikk kører i sli, men du må gerne har to forskellige
producenter, bare begge kort 2x6600 eller 7950

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-05-07 13:00

"daniel" <1@2> crashed Echelon writing

> Kernen bestemmer,
>
> 6600 og 7950, kan ikk kører i sli, men du må gerne har to forskellige
> producenter, bare begge kort 2x6600 eller 7950

Hvad har det med mit svar at gøre?

--
Bjarke Andersen