pc ram til mac??
Fra : Mai

Dato : 30-04-07 16:36

Skal høre om der er nogen herinde, som kan give mig et rigtig svar:

Jeg står og skal have nye ram til min IMAC G5 og har hørt, at man kan
købe pc ram ( Kingston ValueRAM 2 x 1 GB) og bruge dem ?
Nu har jeg tjekket om på type (DDR SDRAM ) og hastighed (PC3200U-30330
- har hørt mig i mac forretninger at det skulle være det samme som
bare PC3200 )) og kan se på nettet, at de findes til en ok pris

- men er det så ligetil???....

hvis det er spurgt før, så bare link mig - men kan ikke lige finde
det..

Ihh tusind tak - hvis der er nogen som kan hjælpe mig, da jeg render
ind i tvetydige svar hele tiden..

HA en dejlig dag

Fra : Morten Lind

Dato : 30-04-07 18:11

Mai <mai_krogen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> det..
>
> Ihh tusind tak - hvis der er nogen som kan hjælpe mig, da jeg render

RAM er RAM - specifikationerne skal være rigtige, men udover det er det
bare at købe de klodser, du har lyst til - så ja, det ér så ligetil

M.