Vista
Fra : Benny Brun Nielsen

Dato : 29-04-07 16:33

Hej
Er der nogen her der evt. kan meddele erfarin men det nye system
Vista
Vil måske skifte men er pt i vente posion
Hilsen
Benny

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 29-04-07 18:32

Benny Brun Nielsen skrev:

> Er der nogen her der evt. kan meddele erfarin men det nye system
> Vista
> Vil måske skifte men er pt i vente posion

Benny, dit spørgsmål hører nok hjemme i denne gruppe:

Du kan læse mere om nyhedsgrupperne her:
http://usenet.dk/

Men nu er du jo havnet i gruppen, hvor det er Microsofts
Office-pakker, der bliver diskuteret.

Du kan da få det svar fra mig, at Vista har problemer med nogle
programmer, mens andre kører problemfrit. Det kommer for vidt
at komme ind på i denne gruppe.

Men jeg kan fortælle dig, at mit Windows Vista kører perfekt
sammen med Office 2007-pakken. Så denne kombination kan jeg
anbefale.

--
Venlig hilsen
Svend Erik