Afinstallation af "Panda Platinum 2005 Int~
Fra : Nyheder

Dato : 28-04-07 17:46

Hej NG

Har "Panda Platinum 2005 Internet Security" installeret på min maskine
med vil gerne afinstallere den.

Jeg kan ikke bruge den under tilføj/fjern da den siger at det er
blevet afinstalleret hvis jeg vælger det men det er der stadigvæk.

Har prøvet at se på deres hjemmesiden men har ikke kunne finde noget.
(måske blind)

Håber at nogen kan hjælpe.

Sten

Fra : Ole C

Dato : 28-04-07 19:36

Nyheder skrev blandt andet:

> [...]
> blevet afinstalleret hvis jeg vælger det men det er der stadigvæk.
>
> Har prøvet at se på deres hjemmesiden men har ikke kunne finde noget.

Sådan noget plejer at kunne gøres ved at gen-installere programmet og så
af-installere det igen.
Ellers kan programmer som CCleaner eller RegCleaner måske fjerne resterne.

--
vh
Ole C.

Fra : joke

Dato : 30-04-07 09:25

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i meddelelsen
[...]

mon ikke lige det er denne her du mangler
http://helpdesk.antivirus.dk/support-center/index.php?x=&mod_id=2&root=6&id=
hilsen

johnny