Norton Abonnement udløbet
Fra : Jesper

Dato : 27-04-07 22:16

Hej.

Jeg anvender Norton som antivirus program, men for lidt tid siden udløb mit
abonnement og jeg fornyede det endnu et år på min stationære pcc. Nu har jeg
endvidere 2 bærbare computere - kan jeg anvende samme licens fra Norton til
disse computere eller skal jeg købe endnu 2 licenser ?

Hvis jeg kan anvende samme licens - hvordan/hvad gør jeg så for at få
programmet over på de andre maskiner?

Alternativt - hvad mener gruppen om den gratis AVG antivirus - er det noget
værd. Jeg bliver jo lidt "mistænksom" når noget er gratis i forhold til hvad
Norton skal have....

Glæder mig tl nogle inputs.

Mvh

Jesper.

Fra : John

Dato : 28-04-07 05:34

"Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> hvad mener gruppen om den gratis AVG antivirus - er det noget værd. Jeg
> bliver jo lidt "mistænksom" når noget er gratis

Ih, du kan da også få lov at betale for AVG, hvis det gør dig bedre tilpas!
:)

Se sammenligning mellem de forsk AVG'er her:

CNETs omtale af AVG Free antivirus, samt 1048 brugeres kommentarer:

> i forhold til hvad Norton skal have....

Symantec/Norton er gammel i gårde, og lever godt af sine erhvervskunder. De
behøver ikke at forære noget væk.

Grisoft/AVG, forholdsvis ny på markedet, lever selvfølgelig også primært af
sine betalende erhvervskunder, og får fin reklame med sine gratis
antivirus-, antirootkit- samt antispyware programmer.

Se evt også hvad 25 CNET brugere siger om Norton antivirus:
http://www.download.com/Norton-AntiVirus/3640-2239_4-10592478.html?tag=tab_ur

Sikkerhed behøver ikke at koste penge, eftersom der findes gode og gratis
alternativer.

John

Fra : Max

Dato : 30-04-07 07:35

Hej Jesper

> stationære pcc. Nu har jeg endvidere 2 bærbare computere - kan jeg
> anvende samme licens fra Norton til disse computere eller skal jeg
> købe endnu 2 licenser ?

Det stod vel i de betingelser, du accepterede da du købte din
opdatering, hvor mange licenser/PC'er det drejede sig om.

> Alternativt - hvad mener gruppen om den gratis AVG antivirus - er det
> noget værd. Jeg bliver jo lidt "mistænksom" når noget er gratis i
> forhold til hvad Norton skal have....

Der er mange der bruger de gratis programmer der findes, og jeg tror
såmændt at de er lige så godt beskytteder som som alle andre. Det
bedste antivirusprogram der findes sidder jo mellem ørene på folk
og det koster jo heller ikke noget.

--
Mvh Max