Min outlook kalender ser helt forkert ud
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 10:07

Jeg har lagt screendums i dk.binaer

Efter jeg har lavet en søgning i outllok 2003 kalenderen, er den kommet til
at se meget anderledes ud. Hvis jeg vælger kalenderen i arkivdelen, ser den
ud som den skulle (bortset fra farven

Er der mon en venlig sjæl der lige kan fortælle mig hvordan hulen jeg får
den gamle visning tilbage. Jeg har ledt og ledt, men uden held.

Mvh Tommy
bruus snabela os.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 13:24

Programmet er nu vendt tilbage til normalt udseende - uden at jeg har gjort
noget eller haft programmet lukket - det har bare været minimeret et par
timer - hvor underligt er det lige? Fatter minus!
Tommy