Nu har jeg også fået DFM plade :-)
Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-07-01 01:18

Hejsa
Subj. var egentlig lige det jeg ville fortælle
Tak til Brian Lænø for det sidste af hans DFM-skilte til at sætte under
nummerpladen
Så hvis i ser en mørkeblåmetallic gsxr250'er med hvide/oliefarvede fælge og
lidt brune mudder-fartstriber komme hylende et sted i midtjylland, så er det
sikkert mig
Vi ses derude

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Christian Stidsen

Dato : 04-07-01 11:54

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> lidt brune mudder-fartstriber komme hylende et sted i midtjylland, så er

Jeg kan kun sige én ting!
- pas på den!
Det lader til at leveringstiden på nye er blevet forlænget, så man kan jo nå
langt med en skruetrækker...

Christian

--
FZS600

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-07-01 12:25

"Christian Stidsen" <christian@stidsen.net> skrev:

> Jeg kan kun sige én ting!
> - pas på den!
> Det lader til at leveringstiden på nye er blevet forlænget, så man kan jo

> langt med en skruetrækker...

*GRILL* Du har fat i noget der ...men jeg blev nu nødt til at
modificere skiltet lidt, for at få det til at passe på min nr.plade holder,
så jeg kan da i det mindste genkende den

Fra : Gundersen

Dato : 04-07-01 21:55

Hej

Undskyld mig, men hvad er den DFM plade egentligt?

Mvh Emil

www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig
Nu også med anlæg! =)

Fra : Michael Jensen

Dato : 04-07-01 22:15

> Undskyld mig, men hvad er den DFM plade egentligt?

Den plade der sidder bag nummerpladen... altså en nummerplade holder ?

Hvorpå det står dk.fritid.motocykel, eller noget i den stil

Venligse Hilsner

Michael Jensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-07-01 22:25

Gundersen <Gundersen@e-box.dk> skrev:
> Hej
>
> Undskyld mig, men hvad er den DFM plade egentligt?

Du er hermed undskyldt
DFM = dk.fritid.motorcykel --> en forkortelse der tit bruges herinde.
En DFM plade er sådan en der monteres, så der kommer til at stå:
(o; dk.fritid.motorcykel
under nummerpladen, så vi dfm'ere kan genkende hinanden

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 05-07-01 07:59

....snip....
> En DFM plade er sådan en der monteres, så der kommer til at stå:
> (o; dk.fritid.motorcykel
> under nummerpladen, ...snip....

Indtil man vasker pladen med motorvask... Så har man et stykke hvidt
plast under sin nummerplade... Det ser vældig smart ud

Allan
Jawa 350/640 HayaBusaStyle

Fra : RpR

Dato : 05-07-01 22:27

> Indtil man vasker pladen med motorvask... Så har man et stykke hvidt
> plast under sin nummerplade... Det ser vældig smart ud

Ellers en vældig smart ide =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-07-01 10:09

Allan Rasmussen <jawa350@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:80be9884.0107042259.e921b5c@posting.google.com...
> ...snip....
>
> Indtil man vasker pladen med motorvask... Så har man et stykke hvidt
> plast under sin nummerplade... Det ser vældig smart ud

Sur røv :-/ Men nummerplader skal vel heller ikke vasket, for når man
betaler over 500 kr, så bør de sq være selvrensende

Fra : Jon Larsen

Dato : 09-07-01 22:44

> Hejsa
> Subj. var egentlig lige det jeg ville fortælle
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ok... Lavede lige en trøje i dag hvorpå der står :

4 hjul er 2 for mange.
Jeg vil hellere køre MC!!!
(-: DK:FRITID.MOTORCYKEL
Samt at der under teksten som baggrund er et billede af Rossi.

Håber ikke nogen har ondt i N..... over det

Har gemt det hele, så jeg kan sende det rundt.
Det er jo altså bare et print jeg har strøget på

--
MVH.
Jon larsen. som har haft DFM skilt på i 1 ½ år