OneCare - erfaringer ?
Fra : Jesper

Dato : 25-04-07 10:29

Hej

Goddag i gruppen

XP bruger. Fuldt opdateret. Gammel (næsten 4 år)Medion 2.6 GHz, 756 mb
computer, men den dækker fortsat mine behov.
Bruger i øjeblikket ZoneAlarm,AVG free-edition og windows defender. Synes
det fungerer fint. Har tidl. brugt Pandas samlede løsning, men det var
simpelthen så tungt at min maskine nærmest kravlede.

Har nu set at Microsoft er kommet med en samlet løsning - OneCare. Nogen
erfaringer med den ?
Kan den anbefales til mit behov ?
Det gør ikke så meget, at den koster lidt penge, men den skal være iorden
og jeg gider ikke bruge halvdelen af maskinens resourcer på at have et
sikkerhedsprogram kørende.

På forhånd tak

Jesper

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 25-04-07 11:48

"Jesper " <spam@me.com> writes:

>Har nu set at Microsoft er kommet med en samlet løsning - OneCare. Nogen
>erfaringer med den ?

http://www.theregister.co.uk/2007/03/05/onecare_fails_av_test/

Essensen er, at OneCare kom på sidstepladsen i en test, hvor en
række produkter skulle finde diverse malware.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Jesper

Dato : 25-04-07 12:32

> http://www.theregister.co.uk/2007/03/05/onecare_fails_av_test/
>
> Essensen er, at OneCare kom på sidstepladsen i en test, hvor en
> række produkter skulle finde diverse malware.

Tak

Mvh

Jesper

Fra : Rado

Dato : 26-04-07 14:25

On Wed, 25 Apr 2007 10:48:06 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard
<klausellegaard@msn.com> wrote:

>http://www.theregister.co.uk/2007/03/05/onecare_fails_av_test/
>
>Essensen er, at OneCare kom på sidstepladsen i en test, hvor en
>række produkter skulle finde diverse malware.

Ja sikkerhed har jo vist aldrig væres MS' stærke side ;)

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-04-07 14:33

Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> crashed Echelon writing

> http://www.theregister.co.uk/2007/03/05/onecare_fails_av_test/

Ikke at jeg mistror den rapport The register nævner, men syntes det er
overraskende at de AV programmer, der scorer bedst er nogen aldrig har hørt
om (for mit eget vedkommende).

--
Bjarke Andersen