trådløst netværk med belkin wireless usb a~
Fra : Kris

Dato : 25-04-07 17:28

jeg måtte resete min forbindelse fra tdc forleden og nu kan jeg ikke
få adgang til nettet via min mac os 10.3.9 længere, jeg kan se mit
trådløse netværk under fanebladet sitesurvey, jeg kan vælge det, jeg
kan indtaste min adgangskode til netværket men belkin siger bare "not
connect".

Jeg har bredbånd fra tdc og det fungerer fint, jeg har en bærbar pc
forbundet (den jeg bruger lige nu) og kan uden problemer komme på
nettet. Efter at jeg resetede min router kunne jeg forbinde min
bærbare til det trådløse men ikke min mac.

what to do?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-04-07 18:36

Kris <Kristian.Nissen@gmail.com> wrote:

> [...]
> nettet. Efter at jeg resetede min router kunne jeg forbinde min
> bærbare til det trådløse men ikke min mac.

Det er en F5D6050 til din Mac? Hvad bruger du i den anden ende?

Fra : Morten Lind

Dato : 25-04-07 19:34

> [...]

> nettet. Efter at jeg resetede min router kunne jeg forbinde min
> bærbare til det trådløse men ikke min mac.

Hvilken slags bredbånd?

Hvis det er Webspeed, skal du klone MACadressen i routeren. Det gøres i
opsætningen af samme.

M.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-04-07 20:13

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Hvilken slags bredbånd?
>
> Hvis det er Webspeed, skal du klone MACadressen i routeren. Det gøres i
> opsætningen af samme.

Så kunne Kris heller ikke få forbindelse med PCen som han skriver at
brugte til at sende med.

Fra : Kris

Dato : 26-04-07 09:31

On 25 Apr., 21:12, h...@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) wrote:

> Så kunne Kris heller ikke få forbindelse med PCen som han skriver at
> brugte til at sende med.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg har fin forbindelse via min PC, der er 100 % hul igennem til mit
tdc bredbånd, jeg bruger en netgear trådløst router. Men fra min mac
anvender jeg en belkin router og det er den der driller.

Fra : Kris

Dato : 26-04-07 09:38

On 25 Apr., 20:34, i...@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) wrote:

> Hvilken slags bredbånd?
>
> Hvis det er Webspeed, skal du klone MACadressen i routeren. Det gøres i
> opsætningen af samme.
>
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Men første gang jeg koblede min mac på mit trådløse netværk gjorde jeg
ikke noget, jeg tændte maskinen, fandt netværket, valgte det og
indtastede kodeordet.