Pengekat
Fra : Mogens

Dato : 04-07-01 00:09

Hej gruppe

Hvor køber man egentlig en pengekat? Jeg har kigget flere steder, men kan
ikke finde en.

MVH
Sofus

Fra : peterbech

Dato : 04-07-01 07:39

Hej Sofus...

- du kan købe "pengekatte" i de fleste friluftsforretninger. (F.eks.
SpejderSport og Friluftsland) Jeg er næsten også sikker på, at der er en
chance i "taske-, lædervarebutikker" !!!

Peter

http://www.kandu.dk/

Fra : René Jørgensen

Dato : 22-07-01 21:47

"peterbech" <peterbech.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Sofus...
>
> - du kan købe "pengekatte" i de fleste friluftsforretninger. (F.eks.
> SpejderSport og Friluftsland) Jeg er næsten også sikker på, at der er en
> chance i "taske-, lædervarebutikker" !!!

Veksle dine penge i Amagerbanken, og få en gratis

Hilsen

René