Efterkommere søges
Fra : OZ1HMX

Dato : 23-04-07 14:12

Efterkommere til eller oplysninger om følgende 2 personer søges!

Birtea Karoline Jensen
født 22.12.1873
Jernvedlund

og

Hans Jensen
født 07.07.1868
Jernvedlund

Venligst

Søren Laursen
75521915

soeren_l@post1.tele.dk

http://www.ulbrink.dk/jensen

--
StøvsugerCentret
Låsbygade 39

www.loxa.dk www.trilobite.dk

Fra : Bodil Madsen

Dato : 26-04-07 07:24

Du skal nok være meget heldig om nogen efterkommere ser din efterlysning,
men hvis du kommer med flere oplysninger om personerne, kunne der måske være
nogen her i gruppen som kunne hjælpe dig på vej. Jeg ved f.eks. ikke hvor
Jernvedlund er. Det er vigtigt at oplyse sogn, herred og amt.

Med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Poul Petersen

Dato : 27-04-07 19:18

Der findes en Jernved i Jernved Sogn, Gørding Herred, Ribe Amt
måske er det en hjælp.

Mvh. Poul.

Fra : OZ1HMX

Dato : 28-04-07 07:48