KB Sdr. Omme - nej
Fra : Jens Eg

Dato : 17-04-07 16:57

Hej Skovsende

Ingen KB før 1685, så der er kun at være heldig at finde søgte personer i
Skifter, fæsteprotokoller og lignende bagud, retssager mv. kan også måske
give personer bagud .
Har aner der, i Skjovsende, Chr. Christensen i næsten 3 generationer - de
var vanskelige at "sortere", kun konens navn hjalp.
muh
Jens Eg se www.thyslaegt.dk

Fra : Skovsende

Dato : 18-04-07 07:24

On 17 Apr., 17:57, "Jens Eg" <jens...@mail.dk> wrote:
> [...]
> Har aner der, i Skjovsende, Chr. Christensen i næsten 3 generationer - de
> var vanskelige at "sortere", kun konens navn hjalp.

Hej Jens,
har selv et par Christen Christensen aner i mit stamtræ (#1) født
marts 1791 - døbt 27.marts, #2 født april 1780 - døbt 16. april 1780)
- er det "nogle af dine" ?