Winding
Fra : Bente & Bjørn Kriste~

Dato : 09-04-07 15:20

kære alle, jeg søger efter min tipoldefar Frederik Winding, han var født
1799, han var toldbetjent i Præstø i 1840, men er forsvundet 1 1845,
efterladende to børn, hvoraf den ældste var 14 år.
venlig hilsen Bente

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 09-04-07 21:26

Bente & Bjørn Kristensen skrev:
> [...]
> 1799, han var toldbetjent i Præstø i 1840, men er forsvundet 1 1845,
> efterladende to børn, hvoraf den ældste var 14 år.

Hej Bente

Hvis det er ham her i denne folketæling,
så er han død 27 december 1844 i Store Heddinge.

Samtlige personer i husstanden

praestoe, Stevns, Store Heddinge Landsogn, Bjelkerup by, Erikstrup Herregård, , 50. en gård,

FT-1840, B3227

Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:

Frederik Vinding       43 Gift Pensioneret Toldbetjent
Marie Sophie Hansen       35 Gift hans kone
Sophie Frederikke Vinding    10 Ugift deres barn
Fritz Theodor Vinding       7 Ugift deres barn
Laura Bollette Andrea Vinding    5 Ugift deres barn
Ina Johanne Henriette Vinding    4 Ugift deres barn
Ellen Lari Dorthe Lempe    45 Enke(mand) ??

------

Mvh.
Flemming Aasklint