Kortlæser købes
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 26-03-07 15:53

Er der nogen her på Sjælland, der har en mikrokortlæser til salg?

Jeg er udmærket klar over, at dette ikke er en markedsgruppe, men i de
almindelige markedsgrupper er der vist ikke meget håb om en kortlæser,
så lad nu være med at spilde en masse båndbredde på at falde over mig!

Venlig hilsen
Kirsten

--

Kirsten Bjørneboe 4652
http://www.varpelev.dk

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 26-03-07 18:18

På Dis-Danmarks køb og salg side er der 2 stk. til salg:
http://www.genealogy.dk/salg/
Venlig hilsen Inge-Lise Trampedach

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 26-03-07 18:44

> [...]
> almindelige markedsgrupper er der vist ikke meget håb om en kortlæser,
> så lad nu være med at spilde en masse båndbredde på at falde over mig!

Jeg har en, den er desværre i jylland, jeg købte den for 1-2 år siden men
har ikke fået den igang.

Så hvis du en dag kommer til Århus området har jeg en.

Heinrich

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 05-04-07 22:08

On Mon, 26 Mar 2007 16:52:33 +0200, Kirsten Bjorneboe
<varpelev-delete@tdcadsl.dk> wrote:

>Er der nogen her på Sjælland, der har en mikrokortlæser til salg?

Jeg har i dag købt en kortlæser af en meget flink fyr, der kontaktede
mig via denne bøn.

Tak, Claus!

Venlig hilsen
Kirsten