Lægdsrulle fra 1884
Fra : Wildner

Dato : 25-03-07 15:14

Er der nogen der kan hjælpe mig med tydning og forståelse af denne
lægd, så jeg måske kan finde ham i en folketælling. Den lægger på
dk.binaer.historie
På forhand tak.
Yngve

Fra : baertel

Dato : 26-03-07 10:36

Siden på binaer er en folketælling.

Desværre kan jeg ikke tyde gadenavnet, det kræver lidt lokalkendskab.

Forsamlingsbogen for Simtuna, 31/12 1900, side 43
Ander Alfred Andersen, Her.......egade, 61 [fødselsår], förs. gift (mand)
h. Anna Bergdahl , -, 65, Jfr (Kristianst. S)?, gift (quinde)
mannens s. i 1st g [giftemål] Alfred Emil, 84, do, ugift
do, d. i do. Esther Charlotte, 87, do, ugift
do, d. i do. Elin Vilhelmina, 88, do, ugift
do, d. i do. Anders Edvin, 90, do, ugift
klammen til venstre er ikke afsluttet, så der er sikkert flere personen
på næste side.

mvh
baertel

Fra : Finn, 4220

Dato : 26-03-07 13:40

Tror aldrig at Yngve fik den oploadet til dk.binaer.historie, afsender er da
i hvert fald ikke den samme.

Mvh Finn, 4220 Korsør