dk.Binaer.historie
Fra : Wildner

Dato : 25-03-07 13:16

Er der nogen derude som kan fortælle mig, hvordan man ser
dk.Binaer.historie og hvordan lægger billeder ud?

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 25-03-07 15:13

"Wildner" <bwy@get2net.dk> skrev i en meddelelse
Er der nogen derude som kan fortælle mig, hvordan man ser
dk.Binaer.historie og hvordan lægger billeder ud?
----------
Først skal du abbonnere på det, nøjagtigt som du abbonnerer på denne gruppe.
Dernæst henter du en "Skriv meddelelse"
Skriv en tekst og tryk på "vedhæft til meddelelse".
Husk at gøre denne gruppe opmærksom på at der ligger et spørgsmål i
dk.binaer, ellers risikerer du den aldrig bliver fundet på grund af den
ringe trafik på gruppen.
Hilsen F. Svendsen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 25-03-07 21:00

Flemming Svendsen wrote:

> [...]

> Husk at gøre denne gruppe opmærksom på at der ligger et spørgsmål i
> dk.binaer, ellers risikerer du den aldrig bliver fundet på grund af den

read only
http://www.usenet-replayer.com/groups/dk.binaer.historie.html

Hugh W

--

a wonderful artist in Denmark
http://www.ingerlisekristoffersen.dk/

Beta blogger
http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

old blogger GENEALOGE
http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Arne Feldborg

Dato : 26-03-07 00:28

Hugh Watkins <hugh.watkins@gmail.com> skrev Sun, 25 Mar 2007 21:00:25
+0100

>read only
>http://www.usenet-replayer.com/groups/dk.binaer.historie.html

Hvad er det for en omgang sludder. Hvorfor henviser du ikke til det
relevante link:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.binaer.historie

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Hugh Watkins

Dato : 26-03-07 00:36

Arne Feldborg wrote:
> [...]
> +0100

> Hvad er det for en omgang sludder. Hvorfor henviser du ikke til det

LOL

good morning!
Arne did you get out of bed on the wrong side?

I don't see any images or text displayed at the second URL

Hugh W

Fra : Arne Feldborg

Dato : 26-03-07 00:37

"Wildner" <bwy@get2net.dk> skrev 25 Mar 2007 05:15:59 -0700

>Er der nogen derude som kan fortælle mig, hvordan man ser
>dk.Binaer.historie og hvordan lægger billeder ud?

Undersøg allerførst, om du overhovedet kan få gruppen som bruger af
Google.news. Det foresvæver mig, at Google slet ikke fører de binære
grupper.?

Hvis det viser sig at være rigtigt, så må du bruge din egen
internetudbyders newsserver.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Hugh Watkins

Dato : 26-03-07 01:26

Arne Feldborg wrote:

> [...]
> grupper.?
>
> Hvis det viser sig at være rigtigt, så må du bruge din egen

yes I know all that
I have used the berlin server for about 10 years after politiken on line
failed us all

I change my isp when I travel or to get better and cheaper service
not many foriegn servers bother with danish groups or binaries

my email is all independant of my isp too

Hugh W

Fra : b.b

Dato : 05-04-07 10:51

Ja og Cybercity gør heller ikke de har ingen binaer
Hilse Birgit

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 05-04-07 11:36

b.b skrev:
> Ja og Cybercity gør heller ikke de har ingen binaer

Jo, så skal man bare ikke bruge news.cybercity.dk, men newsbin.cybercity.dk.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Wildner

Dato : 26-03-07 15:34

On 26 Mar., 02:25, Hugh Watkins <hugh.watk...@gmail.com> wrote:

> [...]
> not many foriegn servers bother with danish groups or binaries
>
> my email is all independant of my isp too

Tak for hjælpen alle sammen også Karen.
Jeg prøvede og lægge et billede ind på 2,06 mb, jeg kunne ikke sende
det, er det for stort?
mvh. Yngve W B

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 27-03-07 16:27

Tak for hjælpen alle sammen også Karen.
Jeg prøvede og lægge et billede ind på 2,06 mb, jeg kunne ikke sende
det, er det for stort?
mvh. Yngve W B
--------
Det kunne da tænkes. Der er en grænse som jeg ikke lige husker, men er du
helt fortvivlet, så prøv at bruge DIS -forum, det er gratis.
http://www.dis-danmark.dk/forum/index.php

Ellers ærgerligt, :,-) der mangler noget trafik her der skyldes at DIS er
blevet dominerende.
Ulempen ved DIS er at spørgsmålene hurtigt forsvinder ned i stakken af
spørgsmål, men det opvejes af mange andre fordele.

Hilsen Flemming