Pensionister
Fra : Harry Lund

Dato : 23-03-07 10:16

Et lille nyt medie, " Netavis for Pensionisten
Findes på www.pensionisteridanmark.dk
Underpunkt Slaegtsforskning.
Venlig hilsen
Harry Lund

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 12:25

On Fri, 23 Mar 2007 10:15:50 +0100, Harry Lund wrote:

> Et lille nyt medie, " Netavis for Pensionisten
> Findes på www.pensionisteridanmark.dk
> Underpunkt Slaegtsforskning.
Hej Harry,

Fint initiativ og en sympatisk hjemmeside. Jeg er ikke pensionist, men
klikkede selvfølgelig ind af interesse.

Når man klikker på "Slægtsforskning" står der "Her kan du skrive om din
slaegtsforskning eller efterlyse andre, der forsker i de sammme navne som
dig". Der står bare ikke hvordan man bærer sig ad med at skrive et indlæg.
Hvis man navigerer lidt rundt på hjemmesiden, får man forklaringen under
"Introduktion".

Det ville være godt med et link i bunden af slægtsforskningssiden der fører
om til denne:
have introduktionen til at åbne for sig selv i et nyt vindue, skal du
skrive _blank i stedet for _self.

Og et godt råd: skriv alle filnavne med lille begyndelsesbogstav.
Kodefortolkningen i internetbrowseren skelner mellem dette (case
sensitive). Så er det nemmere for dig selv at huske, medmindre,
selvfølgelig, at du er konsekvent med at skrive alle filnavne med stort
begyndelsesbogstav.

Held og lykke med siden og partiet. Har printet vælgererklæringen ud.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Harry Lund

Dato : 23-03-07 13:17

Tak for din respons.
Jeg er nybegynder med hensyn web-arbejde. Så jeg vil studere dine
anvisninger.
Venlig hilsen
Harry Lund