Jamen det er da godt det kan bruges..
Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 15-02-07 05:42

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige, men det er lidt underligt at jeg nu kan
se en masse af mine billeder på http://www.roskildehistorie.dk/stamtavler/

Det er jo mange timers arbejde med scanninger og fotoapparat der ligger bag,
så det er naturligvis med noget blandede følelser, men anyway, jeg kunne jo
også bare beholde mit halløj hjemme i skuffen, eller på en lukket side med
password og det hele. Det havde bare aldrig givet mig alle de spændende
kontakter med slægtninge fra hele Verden, en fornøjelse jeg ikke vil
undvære.

Nå men det kunne endda gå hvis man i det mindste angav kilde, en øvelse jeg
selv har brugt mange timer på efterhånden, men den slags bruger man ikke
derinde, og det er i det hele taget heller ikke til at se hvem der er
webmaster for projektet. Lidt trælst eftersom det nærmest myldrer med klare
fejl, men tolkningen af adelen er vel for så vidt deres egen sag....

Det er brugen af mine billeder faktisk ikke, - nogen her der kender folkene
bag?

Finn
http://finnholbek.dk/genealogy/index.php

Fra : gitte

Dato : 15-02-07 07:48

http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=roskildehistorie.dk&submit.x=34&submit.y=8

--
En venlig hilsen fra
gitte

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 15-02-07 15:06

"gitte" <gitte@gotoheaven.dk> skrev i en meddelelse
> "Finn Josef Skeel Holbek" <fholbek(@)tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Hej Gitte

Tak for hjælpen

Mvh. Finn

Fra : gitte

Dato : 15-02-07 18:57

> Hej Gitte
>
> Tak for hjælpen
>
> Mvh. Finn

selv tak, det undrer mig lidt at det tilsyneladende er en offentlig
institution.
--
En venlig hilsen fra
gitte

Fra : lodberg@it.dk

Dato : 20-02-07 15:17

On 15 Feb., 18:57, "gitte" <g...@gotoheaven.dk> wrote:

> selv tak, det undrer mig lidt at det tilsyneladende er en offentlig
> [...]

Jeg fandt noget vedr. min slægt Bild ~ Strangesen på
http://www.roskildehistorie.dk/stamtavler/adel/Bild/Bild.htm
Jeg undrede mig godt nok over, at der ikke var nogen kontakt adr. Jeg
fiskede en e-mail adr. ved at vælge redigere i Excel og se egenskaber
for
dokumentet.
Jeg kan ikke huske E-mail adr. andet at det var ***@skolekom.dk
(SkoleKom er
de danske skolers e-mail og konferencesystem) derudover angiver
dokumentet
det er en FinnG fra Skoleafdelingen der har forfattet dokumentet.
Siderne må
være lavet til undervisningsformål, jeg vil tro folkeskolen.
Jeg fik iøvrigt ikke aldrig svar på min E-mail henvendelse til
skolekom
E-mail adr.

Med venlig hilsen
Ole Lodberg Nielsen

Fra : Finn Josef Skeel Hol~

Dato : 20-02-07 17:36

[...]

Hej Ole

Jeg havde også sagen oppe og vende på DIS, og fik ad den ved dette link;
http://www.roskildeskoler.dk/Oversigter/Historie.htm
Har efterflg. mailet med Finn Gaunaa, som har erkendt sit overordnede ansvar
for nogle elevers manglende viden om ophavsret og internet.
Han tilbød at fjerne filerne eller forsyne dem med kilde, og efter nogen
overvejelse endte det med sidste model.
Det var trods alt ikke en privat der bare gaflede løs til sin egen
hjemmeside.

Mvh. Finn

http://finnholbek.dk/genealogy/index