Oplysninger fra krigen 1864
Fra : Asger Andersen

Dato : 06-02-07 22:49

Er der nogen der kan give mig et link hvor jeg kan se hvem der fik medaljen
ifor deltagelse i krigen 1864.
Jeg havde en oldefar der siges han var med min kusine har medaljen men den
er meget medtaget for den blev båret i en pung og han arbejde i en grusgrav,
så man kan næsten ikke se hvad der står.
Hans navn;>>>Niels Andersen født den 14 juni 1838 i Skuldelev Torp Mark
Skuldelev sogn Horns Herred
død den 13 maj 1914 i Neder Draaby Draaby Sogn Horns Herred, begr 21 maj
1914 fra Draaby Kirke Horns Herred det hele er i Frederiksborg Amt.

Med venlig Hilsen
Asger Andersen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 07-02-07 06:33

Asger Andersen wrote:

> [...]
> død den 13 maj 1914 i Neder Draaby Draaby Sogn Horns Herred, begr 21 maj
> 1914 fra Draaby Kirke Horns Herred det hele er i Frederiksborg Amt.

telephone the rigsarkiv
(which works like a biblioteks vagt

I seem to remember an index there
http://www.sa.dk/

Telefon: 33 92 33 10 - telefontid 9-15

Hugh W
--

a wonderful artist in Denmark
http://www.ingerlisekristoffersen.dk/

Beta blogger
http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

old blogger GENEALOGE
http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Asger Andersen

Dato : 08-02-07 22:21

Hej Gruppe
J skal have mange tak for jeres indsats men jeg kan ikke selv komme derind
på grund af mit handicap

Asger Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-07 22:43

On Thu, 8 Feb 2007 22:21:22 +0100, Asger Andersen wrote:

> Hej Gruppe
> J skal have mange tak for jeres indsats men jeg kan ikke selv komme derind
> på grund af mit handicap

Heldigvis findes der mange hjælpsomme mennesker i Danmark. En del af dem er
aktive i forumet på DIS-Danmarks hjemmeside. Gå ind i "Hjælp til opslag" og
skriv dine ønsker der; det plejer at give bid.

http://www.dis-danmark.dk
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 09-02-07 00:05

Kurt Hansen wrote:

> [...]
> aktive i forumet på DIS-Danmarks hjemmeside. Gå ind i "Hjælp til opslag" og
> skriv dine ønsker der; det plejer at give bid.

can you use a telephone?

spur en bibliotker
I contact them by email too

and the archives have very experienced peopel on the phones too

Hugh W