Opdatering til Brothers Keeper
Fra : Brothers Keeper - Da~

Dato : 04-02-07 13:44

Ny opdateringsfil til Brothers Keeper
Nyeste version hedder nu 6.2.38

- Nyt er at ved søgning efter personer, kommer der også nu information på
udvalget af person, hvis en person er en del af af en markeret gruppe.
- Rettet er en mindre uhensigtsmæssighed i rapporten Personer der ikke er
linket til andre personer.
- Ændret er i forbindelse med import af GEDCOM filer, hvor oplysningen om
stilling blev placeret forkert.
- Nyt er at listen over steder relateret til begivenheder, hvor der nu kan
oprettes en liste med alle begivenheder til et bestemt sted.
- Nyt er en søgefunktion for manglende begivenheder, udover standard
begivenheder, kan der tilføjes ekstra begivenhed til søgningen.
- Tilføjet er en ny mulighed for Generel søg og erstat, således at der kan
søges i Sted/beskrivelses feltet.
- Ny dansk sprogfil kan hentes hed fra www.brotherskeeper.dk/sprogfiler.htm
Sprogfilen vil være inkluderet i installationsfilen snarest.

Bedste hilsener fra
Chris Gade Oxholm Sørensen
www.brotherskeeper.dk

Hent en gratis SPAMfighter her.