Læseapperater
Fra : news.inet.tele.dlk

Dato : 02-02-07 19:02

2 stk mikrokortlæsere sælges afhentet Stoholm.
på vegne af Fjanboarkivet.

V. Lund.

Fra : J.Kobel

Dato : 03-02-07 14:18

"news.inet.tele.dlk" <valdemar@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> 2 stk mikrokortlæsere sælges afhentet Stoholm.
> på vegne af Fjanboarkivet.
>
> V. Lund.

Er det en Joke ?

J.Ko

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 03-02-07 19:48

"J.Kobel" <jkobel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "news.inet.tele.dlk" <valdemar@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en Joke ?

Måske...meeen, der står altså "Stoholm" og ikke "Stockholm"
Så mon ikke den er ok?

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

Fra : J.KO

Dato : 04-02-07 07:50

"Poul F. Andersen" <paogbaDETTE@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Poul F. Andersen
>
> OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...
OK, tak for oplysningen
Mvh. J.Kobel

Fra : news.inet.tele.dlk

Dato : 04-02-07 20:40

"J.KO" <jkobel@post2.> skrev i en meddelelse

> "Poul F. Andersen" <paogbaDETTE@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> OK, tak for oplysningen
> Mvh. J.Kobel

Heller ikke når man bruger det danske sprog var det at betragte som en spøg.

Mvh. Valdemar Lund

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 05-02-07 16:57

> Heller ikke når man bruger det danske sprog var det at betragte som en
> spøg.
>
> Mvh. Valdemar Lund

Nej,- selvfølgelig ikke - og jeg synes dit tilbud lyder meget interessant.
Ærgerligt at jeg bor for langt væk.
Men selvfølgelig kan prisen få mig til at komme nærmere...... ??

Fra : AB

Dato : 05-02-07 21:16

> [...]
> Poul F. Andersen
>
> OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

Stokholm ligger jo ikke så langt fra Stoholm.

mvh
AB