Hjælp til tydning
Fra : Henrik Egeberg

Dato : 31-01-07 13:57

Hej gruppe

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med tydning følgende:

Aksel Nielsen er fabriksarbejder men hvor ?

http://www.egeberg.info/Aksel.Tif

Mvh
Henrik

Fra : baertel

Dato : 31-01-07 15:11

Henrik Egeberg wrote:
> Hej gruppe
>
> Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med tydning følgende:
>
> Aksel Nielsen er fabriksarbejder men hvor ?

> [...]
Ja det er svært. Hå...løse Jernstøberi.
Det er svært at gætte på et navn når man ikke kender lokalområdet.

mvh
baertel

Fra : Arne Nielsen

Dato : 31-01-07 15:21

Henrik Egeberg skrev:
> Hej gruppe
>
> Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med tydning følgende:
>
> Aksel Nielsen er fabriksarbejder men hvor ?

> [...]
Hej Henrik.

Jeg mener, der står Udsholm Jernstøberi.

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://home3.inet.tele.dk/arnen/

Fra : Ivar

Dato : 31-01-07 23:39

Arne Nielsen skrev:

> Jeg mener, der står Udsholm Jernstøberi.

Jeg synes at det første bogstav ligner H'et i Husfader,
så jeg får det til Hørsholms Jernstøberi.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/