Hjælp tiltydning. Kirkebogen Råbjerg 1784,~
Fra : not4you@ofir.dk

Dato : 29-01-07 14:02

Hej

Er der nogen, der vil hjælpe med tydning. Jeg mangler fadderne.

29. september 1784 nr. 14 Maren af Klitlund. Datter af Niels Larsen
Bæk og Anne Olufsdatter.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Anni Nielsen

Fra : baertel

Dato : 30-01-07 13:46

not4you@ofir.dk wrote:
> [...]
>
> Er der nogen, der vil hjælpe med tydning. Jeg mangler fadderne.
>
> 29. september 1784 nr. 14 Maren af Klitlund. Datter af Niels Larsen

Du har vist glemt at angive hvilken kirkebog det drejer sig om.

mvh baertel

Fra : Arne Nielsen

Dato : 30-01-07 14:46

not4you@ofir.dk skrev:
> [...]
>
> Er der nogen, der vil hjælpe med tydning. Jeg mangler fadderne.
>
> 29. september 1784 nr. 14 Maren af Klitlund. Datter af Niels Larsen

Hej Anni.

Jeg læser det som

Konen Caren Pedersdatter fra Hexheden(?) og Pigen Hansdr. bar det.
Test.: Niels Hans', Christen Hans', Christen Peders', alle 3 fra
Klitlund. Hustruen introd. 21 P. Trini.

Der mangler nok lidt i venstre side, så jeg er ikke sikker på Hexheden.

Venlig hilsen
Arne

--
E-mail: Fjern 0 i adresse ved direkte svar.
Hjemmeside/homepage: http://home3.inet.tele.dk/arnen/

Fra : not4you@ofir.dk

Dato : 30-01-07 16:17

Hej Arne.

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Anni

Fra : not4you@ofir.dk

Dato : 30-01-07 16:20

Hej Baertel.

Der står i overskriften, hvilken kirkebog det drejser sig om.

Venlig hilsen
Anni

Fra : baertel

Dato : 30-01-07 19:20

not4you@ofir.dk wrote:
> Hej Baertel.
>
> Der står i overskriften, hvilken kirkebog det drejser sig om.
>
> Venlig hilsen
> Anni

Ja, det opdagede jeg da jeg jeg sendte mit indlæg. (Flovt)
Jeg skyndte mig at slette indlægget igen men det er vist kun hos mig det
forsvinder.

Men nu har du jo fået løst opgaven, så gør det jo ikke så meget.

mvh
baertel