test
Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 26-01-07 12:27

Hej!

Jeg skulle bare se, om jeg kan se de nye meddelelser - eller om der ikke er
kommet nogle.

Jeg syntes, der var blevet så stille her. Men måske har I alle travlt med at
kaste sne?

Hilsen

Ulrich Alster Klug - 5772

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-07 15:31

Den 26/01-2007 klokken 12:27, skrev
"Ulrich Alster Klug" <dannebrog@dk-yeoman.dk>
i <45b9e59b$0$13960$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> Jeg skulle bare se, om jeg kan se de nye meddelelser - eller om der ikke
> er kommet nogle.

Hej Ulrich,

Nu kommer der sikkert snart nogle og giver dig et hak i tuden, fordi du
ikke bruger en test gruppe

Ja, ellers er der ret stille her i gruppen.
Jeg tror, at rigtig mange er flyttet over til foraerne på DIS Danmark.

> Jeg syntes, der var blevet så stille her. Men måske har I alle travlt
> med at kaste sne?

Har I sne på Fyn? Føj da

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Hugh Watkins

Dato : 26-01-07 16:33

snabela punktum wrote:
> [...]
>
> Ja, ellers er der ret stille her i gruppen.
> Jeg tror, at rigtig mange er flyttet over til foraerne på DIS Danmark.

I just find notice boards too slow to read every day
and too much mouse clicking

so I subscribe to lists

in english there are http://lists.rootsweb.com/index/intl/DNK/
http://lists.rootsweb.com/index/intl/DNK/DENMARK.html is used by danes