Half-life 2 - MODs
Fra : Bufferzz

Dato : 23-04-07 14:00

Hej

En lille samling Half-life 2 mods, _jeg_ godt kan lide.
Der er selfølig mange flere.
(kræver selvfølig at du har spillet, Half-life 2)

Kender du nogle gode der ikke er navnt her, tilføj dem endelig :)

===
Plangt angreb - i counter-strike stilen.
www.planofattackgame.com

Pirart, Viking og ridder.
www.pvkii.com

Én usynlig mod resten. Bøh!
www.hidden-source.com

Insektkolonier
www.insectsinfestation.com

Sandkasse mod til HL2
www.garrysmod.com/about

Hi tech 1. pers skyder.
http://dystopia-game.com

Total renovation af Half-life 1
www.blackmesasource.com
(stadig under udvikling)

Digital Paintball
www.digitalpaintball.net

- Mange flere HL2 mods:
http://kortlink.dk/3tgw

------------

HL2 missing information - ''MOD''

Til dem der har set E3 demoen i 2003/2004
http://www.blackdragonfly.com/images/hl2_03.jpg
http://screenshots.filesnetwork.com/32/others/screens_3.jpg
http://screenshots.filesnetwork.com/32/others/screens_10.jpg
http://screenshots.filesnetwork.com/32/others/screens_11.jpg

Ikke noget videre gameplay, bare det samme som videoerne viste,
for at skife bane skal du gå der hvor de gik i videoerne

Dog er der et kapittel der ikke kom med i den endelige version af HL2
Nemlig første bane på en isbryder.
http://screenshots.filesnetwork.com/32/others/screens_70.jpg

------------
------------

//Bufferzz

Fra : Silver

Dato : 25-04-07 23:30

Du glemte en....

Substance

Prøv at søge på den i google, der kan du vælge 5 forskellige HV suits med
hver sine specielle NYE våben og en sindssyg shitload af fjender for dem som
syntes HL2 på hard niveau var for vanilla (som jeg)....hele spillet er lavet
om og piftet op i den mod.

Mvh
Silver.