Ny cd/dvd
Fra : Bjarne K.

Dato : 23-04-07 12:32

Nogen der er bekendt med om spilfirmaer (F.eks EA.), er villige til at sende
en ny cd til en, hvis man mistet en sådan. Mod et mindre gebyr selvf.

Bjane K.

Fra : Elmer Fjort

Dato : 23-04-07 15:19

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> Nogen der er bekendt med om spilfirmaer (F.eks EA.), er villige til at
> sende en ny cd til en, hvis man mistet en sådan. Mod et mindre gebyr
> selvf.

Jeg betaler da gerne et lille beøb for alle de spil jeg har mistet (læs
aldrig haft)

Den tror jeg ikke nogen hopper på.

Elmer

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-04-07 15:48

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> wrote in message

> Jeg betaler da gerne et lille beøb for alle de spil jeg har mistet (læs
> aldrig haft)
>
> Den tror jeg ikke nogen hopper på.
>
> Elmer

Mon ikke de kunne finde ud af om jeg havde en købt version af spillet, hvis
det kom dertil. Og hvad f. skulle man lige bruge en orginal cd til uden
cd-key. Hvis det var det jeg var ude efter, ville jeg nok vælge nogle andre
metoder.

--

Bjarne K.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-04-07 16:44

> [...]
> uden cd-key. Hvis det var det jeg var ude efter, ville jeg nok vælge nogle

EA er ihvertfald flinke nok til den slags, det kan jeg bevidne*.
Det eneste de kræver er billeder af æsken, manualen og hvad der nu ellers
skulle have været med da du købte spillet.
De tager så x antal kroner for at sende dig en ny skive.

Mvh
Benjamin

* Jeg mistede en skive til Red Alert 2, der var ingen problemer med at få en
ny mod et gebyr og fremvisning af materiale.
Dertil havde en "flink" gut åbenbart brugt en key-gen til at få en key,
denne var tilfældigvis den samme som min originale så jeg kunne ikke spille
online.
Det tog EA sig også af ret hurtigt, igen mod fremvisning af materialer og nu
virker online delen så igen..

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-04-07 18:37

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> spille online.
> Det tog EA sig også af ret hurtigt, igen mod fremvisning af materialer og

Takker.

Præsist det jeg efterlyste istedet for alt det andet blabla.

Bjarne K.

Fra : Elmer Fjort

Dato : 23-04-07 16:44

> [...]
> uden cd-key. Hvis det var det jeg var ude efter, ville jeg nok vælge nogle

En cd-key er nok det mindste problem. Tror ikke der findes et spil hvor
du ikke kan finde
en key generator til. At det så ikke er så sandsynligt, at du kan bruge
den til at spille online med,
er så en anden sag.

Elmer

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-04-07 18:10

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> du ikke kan finde
> en key generator til. At det så ikke er så sandsynligt, at du kan bruge

Ja, men igen, så ville en iso af cd nok være et ligeså lille et problem hvis
det var det jeg var interesseret i.

Bjarne K.

Fra : Bruno

Dato : 23-04-07 16:50

Bjarne K. wrote:

> [...]
> cd-key. Hvis det var det jeg var ude efter, ville jeg nok vælge nogle andre

Det ser nu lidt sjovt ud du ikke spørg til et specifikt spil, men mere
generelt. Men du har måske mistet flere CD'er?

Personligt synes jeg lige det med at erstatte en mistet CD er lidt
problematisk, hvis man f.eks. mister en bog kan man jo næppe bare få en ny.

Men prøv dog at kontakte pågældende firmaer.

Mvh
Bruno

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-04-07 18:17

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Personligt synes jeg lige det med at erstatte en mistet CD er lidt
> problematisk, hvis man f.eks. mister en bog kan man jo næppe bare få en

Ja, men en original cd er vel idag ikke ret meget værd, det er licensen du
betaler for.

> Men prøv dog at kontakte pågældende firmaer.

Vil jeg gøre, det var bare lige for at høre om der var nogen der vidste om
det var normal kutyme, hvilket det så åbenbart er hos f.eks EA.

Og ja, jeg har mistet 2 cd/dvd er. Dog begge fra EA.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-04-07 23:45

> Nogen der er bekendt med om spilfirmaer (F.eks EA.), er villige til at
> sende en ny cd til en, hvis man mistet en sådan. Mod et mindre gebyr
> selvf.

Det er de. Scan evt. kvitt. for spillet ind, eller tag billeder af org.
emballage, manualer og andet der følger med - og evt. cd/dvd-2, hvis det er
et multiskive-spil. - og en cd-key, så de kan tjekke den ikke er brugt af 30
andre rundt omkring i verden.

Så plejer det at gå

Troels