"Jamen, damen har jo islamistisk tørklæde ~
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-04-07 17:15

Det er jo efterhånden ren HCA, det her, når man ser, hvordan medierne er ved
at gå i "politisk korrekt" selvsving over at man altså blot fra DFs side
konstaterer det ellers helt åbenlyst konstaterbare: En kvinde som ud fra
ikke blot sin nærmest militant uniformslignende klædedragt, men dertil også
sit tidligere aktive politiske engagement i "Muhammed-sagen" at bedømme
klart er islamistisk orienteret, må åbenbart ikke kunne kritiseres for de
temmeligt modbydelige holdninger, hun ellers - sammen med mange af sine
ligeledes påklædte islamiske "medsøstre" - reklamerer så åbenlyst for, fordi
det altså åbenbart allerede i dagens Danmark anno 2007 i al dhimmi-kuethed
opfattes som en slags "absolut utilstedeligt tabu-brud"?

Fint, så lad os da ENDELIG få debatten om, hvad og hvilke "værdier" sådan et
tilknappet tørklæde egentlig repræsenterer!

Og dèt hellere tidligt end aldrig!

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-04-07 17:19

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
> Fint, så lad os da ENDELIG få debatten om, hvad og hvilke "værdier"
> sådan et tilknappet tørklæde egentlig repræsenterer!

Og jeg fik i al min idioti desværre lige fejlsendt til den forkerte gruppe,
sorry!

"Vi prøver lige igen" i dk.politik...

Anders Peter Johnsen

Fra : Bæ nni

Dato : 20-04-07 19:41

Anders Peter Johnsen wrote:

> Og jeg fik i al min idioti desværre lige fejlsendt til den forkerte gruppe,
> sorry!
>
> "Vi prøver lige igen" i dk.politik...

jamen der sidder hele dansk front og fjolsepartiet jo osse og hyler i
kor, så

herzligen willkommen

--

Benny

cool

Fra : /Peter

Dato : 20-04-07 19:50

"Bæ nni" <ude@f.drift> skrev i en meddelelse

> jamen der sidder hele dansk front og fjolsepartiet jo osse og hyler i
> kor, så
>
> herzligen willkommen

Hvis du med din tyske hilsen prøver at sammenligne DF og nazister,
så vil en sammenligning af nazi og islam være meget mere rammende,
da DF jo står for Danmark, frihed og demokrati, mens nazi og islam,
begge er totalitære ideologier - med meget vold i deres kølvand.

Læs lidt historie når du sidder på natpotten.

Fra : Vidal

Dato : 20-04-07 20:33

/Peter wrote:

> [...]
> begge er totalitære ideologier - med meget vold i deres kølvand.
>
> Læs lidt historie når du sidder på natpotten.

DF'erne opfører sig nøjagtig som de imamer, der
sidder og slynger bandbuller ud mod vestlig
levevis.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : /Peter

Dato : 20-04-07 20:41

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> DF'erne opfører sig nøjagtig som de imamer, der
> sidder og slynger bandbuller ud mod vestlig
> levevis.

Ja de forsvarer deres kultur!

Fra : Vidal

Dato : 20-04-07 22:12

/Peter wrote:

> Ja de forsvarer deres kultur!

Jo, men det er jo det de anklager muslimerne for.

--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Luffe

Dato : 20-04-07 22:28

> Jo, men det er jo det de anklager muslimerne for.
>
> --
> venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Rigtigt, forskellen er blot at DF befinder sig i deres hjemland, det kan man
næppe sige om imanerne.

Daffy

Fra : /Peter

Dato : 20-04-07 22:26

"Luffe" <dsl116139@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Rigtigt, forskellen er blot at DF befinder sig i deres hjemland, det
> kan man næppe sige om imanerne.

Helt korrekt, imamerne forsvarer en vild og fremmed kultur,
der hører hjemme i middeladeren.

Fra : Vidal

Dato : 20-04-07 22:28

Luffe wrote:

> Rigtigt, forskellen er blot at DF befinder sig i deres hjemland, det kan man
> næppe sige om imanerne.

Det kommer vel an på, hvilken imam, du tænker på.

Og hvilken betydning har har det, hvilket land, de
kommer fra?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Luffe

Dato : 20-04-07 22:59

> Det kommer vel an på, hvilken imam, du tænker på.
>
> Og hvilken betydning har har det, hvilket land, de
> [...]

Hvorfra har imanerne de deres holdninger? Næppe fra Danmark. Så
oprindelsesland betyder ingenting?
Og med hensyn til den "danske" imman Abdul Wahid Pedersen, så bor han jo så
det forkerte sted.

venlig hilsen
Daffy

Fra : @

Dato : 21-04-07 08:08

On Fri, 20 Apr 2007 23:27:38 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det kommer vel an på, hvilken imam, du tænker på.
>
>Og hvilken betydning har har det, hvilket land, de
>kommer fra?

det viser statistikkerne har rigtig stor betydning

indvandrere fra Sverige kan ikke spores i kriminalitetsstatistikkerne

det kan personer fra Palæstina Somalia og Gambia derimod

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Vidal

Dato : 21-04-07 13:33

@ wrote:

> det viser statistikkerne har rigtig stor betydning
>
> indvandrere fra Sverige kan ikke spores i kriminalitetsstatistikkerne

Det er vel ikke kriminelt at gå med tørklæde? Så er
min gamle mor også kriminel.

I 1950'erne havde enhver kæk, ung kvinde tørklæde på -
Vivi Bak var det struttende forbillede.

Det var smart og ikke spor kriminelt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-04-07 16:40

Vidal wrote:

> Det er vel ikke kriminelt at gå med tørklæde? Så er
> min gamle mor også kriminel.
>
> I 1950'erne havde enhver kæk, ung kvinde tørklæde på -
> [...]

Apropos smart, så finder jeg det altså temmelig ærgemligt således at skulle
høre dig spille overlagt dum på denne måde, Villy...

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 21-04-07 20:19

Anders Peter Johnsen wrote:

> Apropos smart, så finder jeg det altså temmelig ærgemligt således at skulle
> høre dig spille overlagt dum på denne måde, Villy...

Tørklædet er en dum ting at gøre til symbol for
noget som helst. For hundrede år gik ingen kvinde
med respekt for sig selv i kirke uden at have
tildækket håret, med f.eks. med et tørklæde.

Jødiske kvinder levede jo også efter samme tradition,
som de muslimske kvinder med samme begrundelse, det
er blot gået ud for de flestes vedkommende.

Krarups og andres reaktion på det er blot med
til at fastholde brugen af tørklædet, nu bliver
det netop en metode til at demonstrere en
fastholdelse af det muslimske særpræg.

Og i virkeligheden er det jo blot et personligt
valg, det kan ingen blande sig i. Er der nogen,
der kunne få dig til at gå med blød hat, eller
modsat få dig til at lade være, hvis du mente, det
afgav et signal, der passede dig.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-04-07 21:33

Vidal wrote:

> [...]
> som de muslimske kvinder med samme begrundelse, det
> er blot gået ud for de flestes vedkommende.

Der er dog altså en enorm principiel forskel på vore bedstemødres mere
praktiske tørklæder og disse stramt tillukkede muslimske
wahabbist-tørklæder, som blandt andre Asmaa Abdol-Hamid bærer: Der er et
helt larmende klart religiøs/ideologisk manifest i sidstnævnte og din
argumentation svarer vel nærmest således til at man i ramme alvor skulle
hengive sig til billigt at bortforklare en erklæret nynazists insisterende,
konsekvente brug af sorte ridebukser, ditto blanke -støvler og skrårem med
"at det heeelt sikkert UDELUKKENDE er fordi det er sådan praktisk
påklædning, hvis man altså liiiige tilfældigvis skulle komme forbi en hest,
man måtte kunne få lov at låne at ride på" og dertil anstiller sig totalt
uforstående over for folk, der ser lige netop dèt, det nu engang bevidst er
ment som fra vedkommendes egen side, nemlig en overlagt imitation af den
klassiske SS-uniform og dermed en selvindlysende politisk manifestation...

Hvad dèt angår, er jeg 100% enig med Krarup i sammenligningen mellem
hagekorsarmbind og disse stramtsiddende islamiske tørklæder, også selv om
det måske for nogle er en for "ubekvem" og "ubehagelig" erkendelse at gøre
sig, at det altså faktisk forholder sig sådan.

> Krarups og andres reaktion på det er blot med
> til at fastholde brugen af tørklædet, nu bliver
> det netop en metode til at demonstrere en
> fastholdelse af det muslimske særpræg.

Ikke engang blot "muslimske", men altså decideret /islamistiske/ særpræg.

> Og i virkeligheden er det jo blot et personligt
> valg, det kan ingen blande sig i.

Spændende tanke, men tror du virkelig selv på at pigerne har et valg, når
det kommer til stykket? Formanden for Islamisk Trossamfund herhjemme, som
fædrene, brødrene og fætrene lytter ivrigt til, siger jo lige ud at kvinder
uden tørklæde selv gør sig fortjent til at blive både mishandlet og
voldtaget, så er der overhovedet tale om det påståede "frie tilvalg"?

Eller er det tværtimod bare en smuk illusion i dit og og andre godtroende
"velmeneres" hovede, som I nødvendigvis klynger jer til for ikke at erkende
dèn tvang, jeres berøringsangste "tolerance" indirekte tillader disse
kvinder at blive udsat for?

> Er der nogen,
> der kunne få dig til at gå med blød hat, eller
> modsat få dig til at lade være, hvis du mente, det
> afgav et signal, der passede dig.

Hæh, nu GÅR jeg faktisk af og til ret ofte - når det enten er koldt om
vinteren eller der kan ventes regn - med en brun herrehat købt inde i
hatteforretningen på Købmagergade, da jeg ikke gider at rende rundt med
hverken blød hue eller disse evindelige, socialbelastede baseball-kasketter:
Men det er i det mindste mit eget valg om jeg vil gå med den, og selv om jeg
da hører et par vittige kommentarer om både gangstere og cowboys af og til
er der dog ingen, der hverken overfalder eller voldtager mig hvadenten jeg
har den på eller ej, ligesom mine venner og familiemedlemmer heller ikke
presser mig. Du kan vel hermed godt selv få øje på forskellene i dit lidt
søgte eksempel, ikke?

Anders Peter Johnsen

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-04-07 09:01

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> "velmeneres" hovede, som I nødvendigvis klynger jer til for ikke at
> erkende dèn tvang, jeres berøringsangste "tolerance" indirekte tillader

Og de fire piger der er interviewet i Nyhedsavisen, går rundt i en evig
rædsel for at ryge i helvedes flammer hvis tørklædet ryger af. En modbydelig
og krænkende indoktrinering med livsangst, er årsagen til deres klamren sig
til hovedkluden "for Allahs skyld".

Fra : ruwaldo

Dato : 23-04-07 13:43

> Og i virkeligheden er det jo blot et personligt
> valg, det kan ingen blande sig i.>
>
> Villy Dalsgaard

Hmm - personligt valg... hvis det virkelig var valgfrit, så stod det jo nok
ikke i koranen
hvordan man som muslimsk kvinde skal klæde sig på. Prøv at læse en
oversættese af sura
(kapitel) 24 vers 30-32:

Sig til de troende mænd, at de skal sænke deres blikke (når de møder andres
kvinder)
Og bevare deres dyd.
Dette er renere for dem.
Allah er sandelig vidende om, hvad de gør.
Og sig til de troende kvinder, at de (på samme vis) skal sænke deres blikke,
(når de ser fremmede mænd),
og bevare deres dyd
og ikke åbenbare deres (naturlige og kunstige) skønhed,
undtagen hvad der er åbenbar af den,

Og at de skal trække deres hoveddække sammen om deres bryster og ikke
åbenbare deres skønhed,
undtagen over for deres ægtemænd
eller deres fædre eller deres ægtemænds fædre
eller deres sønner eller deres ægtemænds sønner
eller deres brødre eller deres brorsønner eller deres søstersønner
eller deres kvinder
eller deres krigsfanger
eller deres mandlige tjenere, som ikke besidder nogen kønsdrift,
eller børn, som ikke har nogen forståelse af kvinders nøgenhed.

Og de skal ikke slå deres fødder sammen (i dans),
så at det, de skjuler af deres skønhed, bliver kendt.
Og vend jer til Allah alle sammen, I troende,
for at det måske må gå jer vel.

Fra : @

Dato : 21-04-07 20:28

On Sat, 21 Apr 2007 14:32:31 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det er vel ikke kriminelt at gå med tørklæde?

vås og sidestep

Fra : Vidal

Dato : 21-04-07 21:23

@ wrote:

> vås og sidestep

Det er jo det, jeg forsøger at påpege.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 21-04-07 22:37

On Sat, 21 Apr 2007 22:22:39 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det er jo det, jeg forsøger at påpege.

nej det er det du hele tiden forsøger

at du mener at muhamedanismen er verdens frelse og du overhovedet ikke
ser noget negativt ved denne onde ideologi er DIT problem

Fra : Vidal

Dato : 22-04-07 12:05

@ wrote:

> at du mener at muhamedanismen er verdens frelse og du overhovedet ikke
> ser noget negativt ved denne onde ideologi er DIT problem

Hvordan kommer du til den konklusion?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 23-04-07 13:09

On 22 Apr., 20:54, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> nej det da til at finde ud af
>
> men
>
> så kommer
>
> "For sine naboers skyld"
>
> er hun under pres fra naboerne?

Hun føler et pres fra sine naboer, om hun er under et faktisk
pres, ved jeg ikke.

> eller er det et pres hun ønsker at lægge på naboerne?

Hun presser vel ikke nogen til noget, hun helst selv er fri for.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : /Peter

Dato : 20-04-07 22:24

> Jo, men det er jo det de anklager muslimerne for.

Ja der skulle have stået de BEGGE forsvarer deres kultur,
altså både DF og imamer.

Men jeg tror nu ikke DF gider blande sig i hvad der forgår i
mellemøstens kultur,
(måske lige bortset fra sadistiske diktatorer som saddam) men blot
referer til den,
og til hvad vi kan forvente og hvad vi allerede ser af åbenbaringer fra
denne middeladerlige kultur herhjemme.

Mens herboende imamer forsvarer deres muhamedanerkultur på DANSK område!

Fra : @

Dato : 21-04-07 08:05

On Fri, 20 Apr 2007 23:11:58 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jo, men det er jo det de anklager muslimerne for.

nej

de anklages med rette for at forsøge på at undertrykke andre

du har aldrig tænkt nærmere over hvorfor problemer med kriminalitet
religion og anden dårligdom først er blevet aktuel med muhamedansk
indvandring

der har aldrig været nogen nævneværdige problemer med asiatisk eller
chilensk indvandring

Fra : John

Dato : 20-04-07 21:05

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> DF'erne opfører sig nøjagtig som de imamer, der
> sidder og slynger bandbuller ud mod vestlig
> levevis.

S'mænd.. men en forskel er vel, at DF-støtterne ikke går og sprænger
hinanden (eller andre ting) i luften..

John :)

Fra : qx

Dato : 20-04-07 22:36

"John" skrev i en meddelelse

> S'mænd.. men en forskel er vel, at DF-støtterne ikke går og sprænger
> hinanden (eller andre ting) i luften..

Eller dømmer nogen til døden, for at gøre noget der er mere uskyldigt, end
hvad grisehandleren gjorde på sit wc udenfor Korsbæk.

Se den forskel skulle man tænke på, når en bestemt type danskere er så glade
for at håne andre danskere for deres kolonihaver og deres almindelige sunde
glæde over det at være fri og glad.

qx

Fra : /Peter

Dato : 20-04-07 22:54

"qx" <quade@cafeer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> glade for at håne andre danskere for deres kolonihaver og deres
> almindelige sunde glæde over det at være fri og glad.

Ja, mørket har i sandhed sænket sig over europa.

Fra : Vidal

Dato : 22-04-07 09:40

On 21 Apr., 23:36, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> nej det er det du hele tiden forsøger
>
> at du mener at muhamedanismen er verdens frelse og du overhovedet ikke
> ser noget negativt ved denne onde ideologi er DIT problem

Hvordan kommer du på den forrykte ide?

Jeg ved godt, nuancering ikke er din stærke side, men alligevel,
kunne du ikke prøve at hæve perspektivet lidt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bæ nni

Dato : 20-04-07 19:40

Anders Peter Johnsen wrote:
> [...]
>
> Fint, så lad os da ENDELIG få debatten om, hvad og hvilke "værdier" sådan et
> tilknappet tørklæde egentlig repræsenterer!

du har jo knald ilåget mand - kig dog på din retorik

man sku tro du var araber....

der er ikke et - siger og skriver et - punktum i din alenlange tirade -
læs: klagesang/hylekoncert

træk vejret dyyyyybt og tænk på noget rart - tag alternativt fat i din
pik i et par minutter

- gud fader hvad den testeteron dog ka få mænd til når de ikke forstår
at få afløb for hormonerne......

--

Benny

cool

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-04-07 21:59

> du har jo knald ilåget mand - kig dog på din retorik

Hvad med, du kiggede på din egen (dårlige undskyldning af retorik)? Du har
jo intet at byde på andet end åndede kommentarer. Luk arret, fætter, eller
skriv noget, der kan tages bare en smule alvorligt.

> man sku tro du var araber....

Man skulle tro, du var klinisk idiot.

> der er ikke et - siger og skriver et - punktum i din alenlange tirade
> - læs: klagesang/hylekoncert

Der er ikke én, skriver én, fornuftig tanke i dine latterlige, ligegyldige
råb om at få en smule opmærksomhed.

> træk vejret dyyyyybt og tænk på noget rart - tag alternativt fat i din
> pik i et par minutter

Træk stikket ud til din computer og tænk på noget rart. Alternativt kan du
nøjes med at trække stikket ud på din computer - det vil være rart for os
andre og dermed tjene et rigtigt godt formål.

> - gud fader hvad den testeteron dog ka få mænd til når de ikke forstår
> at få afløb for hormonerne......

Gud fader hvor er du ualmindelig uintelligent at høre på. Det er nu ikke en
nyhed. Du har dog overgået dig selv i sjælden grad denne gang. Og så gider
jeg ikke engang kommentere din dårlige undskyldning af dansk retsstavning,
der får min 11-årige datter til at vride sig i krampelatter.

Du er - i sjælden grad - en total unødvendig pestilens på den danske del af
usenet. Du har *INTET* at bibringe andet end dit eget åbenlyse behov for at
få lidt opmærksomhed, der blot virker trættende på os andre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-04-07 09:45

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]

> jeg ikke engang kommentere din dårlige undskyldning af dansk retsstavning,
> der får min 11-årige datter til at vride sig i krampelatter.

Lader du din 11-årige datter læse sådan noget?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-04-07 10:33

> Lader du din 11-årige datter læse sådan noget?

Nej. Der fangede du mig på venstrebenet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : struer

Dato : 23-04-07 11:54

On Apr 20, 4:14 am, "Anders Peter Johnsen"
> [...]
>
> Fint, så lad os da ENDELIG få debatten om, hvad og hvilke "værdier" sådan et
> tilknappet tørklæde egentlig repræsenterer!

Er der ikke noget med at i din religion kan neger ikke blive frelst,
selv om de vasker sig med "Fyllers sæbe" hver dag ?

erik

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 23-04-07 12:39

struer wrote:
> On Apr 20, 4:14 am, "Anders Peter Johnsen"
> <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Er der ikke noget med at i din religion kan neger ikke blive frelst,
> selv om de vasker sig med "Fyllers sæbe" hver dag ?

Hvor pokker i mine skriverier ser du dog noget som helst belæg for så rent
ud sagt sindssyg en påstand om "min religion" henne?

Det er da vist noget, du selv lige har "grebet ud af luften", altså
opdigtet?

Een ting er at du måske måtte være uenig med mig i ting, jeg rent faktisk
skriver og mener, og som vi for min skyld da derfor sagtens kan diskutrere,
men hold dig nu hellere - især også for din egen skyld, da jeg vel sådan set
kan anstille mig temmelig kold over for, hvad du ellers måtte tillyve mig af
afsindige synspunkter - fra at stikke dèn slags billige, løgnagtigt
postulerede "stråmænd", som du slet ikke har det blot allerfjerneste belæg
for.

Kom endelig igen, når du således måtte have noget seriøst på hjerte til en
eventuel sober diskussion.

Anders Peter Johnsen

Fra : struer

Dato : 24-04-07 03:01

On Apr 22, 11:39 pm, "Anders Peter Johnsen"
> [...]
> for.
>
> Kom endelig igen, når du således måtte have noget seriøst på hjerte til en

1. jeg skal love dert er en sober kristen diskution du her har
indlagt,

2. ja nemlig sober diskution og for at holde den sober skulle vi så
helst være sopar selv, det kan jo ikke være rigtigt at man diskutere
ud fra en religion der er mere racistisk end den der diskuteres.

Sig mig, er der ikke noget med at Neger ikke kunne blive frelst i din
religion ?

Erik

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-04-07 20:17

struer wrote:

> 1. jeg skal love dert er en sober kristen diskution du her har
> indlagt,

Vi snakker altså om en kvinde som set ud fra et kristent perspektiv desværre
er erklæret dyrker af den decideret Kristus-fornægtende løgneprofet Muhammed
og den af ham nærmest frit opfundne islamiske tro, hvor alt, hvad vi kristne
betragter som CENTRALE Bibelske dogmer systematisk bortlyves til hans egen
pseudo-profetiske fordel: Det synes mig således bizart at du måske nok har
masser af problemer med f.eks. Johannes Aagards økumeniske tanker, men
samtidig mener at skulle forsvare en person, som hverken betragter Jesus som
Kristus i egentlig, jødisk-messiansk forstand endsige ifølge SIN islamiske
trosoverbevisning overhovedet mener at Han døde på Korset!

> [...]
> ud fra en religion der er mere racistisk end den der diskuteres.
>
> Sig mig, er der ikke noget med at Neger ikke kunne blive frelst i din

Nej?

HVOR skulle jeg dog nogensinde have antydet sådan noget?

Anders Peter Johnsen

Fra : Vidal

Dato : 22-04-07 08:27

On 21 Apr., 22:33, "Anders Peter Johnsen"
> [...]

> klassiske SS-uniform og dermed en selvindlysende politisk manifestation...

Alle sender signaler ud om, hvem de er. Se på de unge mennesker, der
har slået søm i næsebor, kinder, læber osv. Se på de blomstrende
tatoveringer, der vokser frem på alle legemsdele osv. Det er signaler
om, hvem de, enhver er fri til at fortolke dem, men fortolkningen er
ikke nødvendigvis sand.

> [...]
> det måske for nogle er en for "ubekvem" og "ubehagelig" erkendelse at gøre
> sig, at det altså faktisk forholder sig sådan.

Noget andet er, at Asmaa jo netop ikke udviser en undertrykt adfærd,
så hun demonterer DF'ernes påstande, alene ud fra sin adfærd. Det
her er et glimrende oplæg til den kommende valgkamp, hvor hun let
kommer til at indtage en position som rollemodel for muslimske
kvinder.

Og i praksis er hun heller ikke undertrykt de muslimske mænd. Jeg
har set hende på TV i en heftig meningsudveksling med en flok mænd,
som ikke syntes hun kunne være formand for et eller andet, fordi hun
er kvinde, og hun skældte dem huden fuld for deres bigotteri.

Både hun og Krarup/DF drager i virkeligheden nytte af diskussionen.
DF er klart på stemmejagt i øjeblikket og sådan noget her er
gefundenes fressen. De appellerer jo til en bestemt gruppes
angstreaktioner og spiller kortene ud, nazisme, kvindeundertrykkelse,
hvad ved jeg. De hjælper hinanden frem.

Hendes tørklæde er et signal og signalet er ikke undertrykkelse.

> [...]
> uden tørklæde selv gør sig fortjent til at blive både mishandlet og
> voldtaget, så er der overhovedet tale om det påståede "frie tilvalg"?

Nu køber jeg ofte ind i Bazaren i Århus, hvor der er fyldt med
muslimer
og jeg er selv forbavset over så mange muslimske piger/kvinder der
uden tørklæde, nogen endda meget vesterlandsk med stramme jeans
og udkig til navlerne. Så den vægt du tillægger Islamisk Trossamfund,
tror jeg, er overdrevet.

Jeg har fornyligt arbejdet sammen med en tyrkisk kvinde, der som
det først hun gjorde, når hun mødte på arbejde, tog sit tørklæde af.

Adspurgt forklarede hun, at hun gik med tørklædet for sine naboers
skyld, ikke fordi hun så religiøse grunde til det ikke heller fordi
hendes
mand ønskede det. Ved at bringe Asmaa så langt frem i søgelyset,
som DF gør, tror jeg de 'naboer' får større magt.

Men DF'erne er nok ligeglad, de fisker i rørt vande. De skal have
samlet
stemmer til næste valg.

> [...]
> "velmeneres" hovede, som I nødvendigvis klynger jer til for ikke at erkende
> dèn tvang, jeres berøringsangste "tolerance" indirekte tillader disse

Du har ikke ret, du læser for mange overskrifter i BT.

> [...]
> hverken blød hue eller disse evindelige, socialbelastede baseball-kasketter:

Hehe. Din bløde hat er et nazistisk signal. Alle civilklædte Gestapoer
gik
rundt med sådan en.

> [...]
> presser mig. Du kan vel hermed godt selv få øje på forskellene i dit lidt

Jojo, men det øjeblik nogen ville forbyde dig at gå rundt med
din hat ...
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 22-04-07 09:56

On 22 Apr 2007 00:26:53 -0700, Vidal <viidal@gmail.com> wrote:

>Alle sender signaler ud om, hvem de er.

netop

og kvinder der vælger at iføre sig koran-nazistiske reklameklude
sender et helt tydeligt signal om at de anser alle ikke-korannazister
for at være undermennesker

folk ved det faktisk godt, men i den dhimmificerede korrekte danske
offentlighed må sandheden helst ikke siges

>Hendes tørklæde er et signal og signalet er ikke undertrykkelse.

jo,

undertrykkelse af alle ikkekorannazister

> [...]
>det først hun gjorde, når hun mødte på arbejde, tog sit tørklæde af.
>
>Adspurgt forklarede hun, at hun gik med tørklædet for sine naboers

????

Fra : Vidal

Dato : 22-04-07 12:03

@ wrote:

> netop
>
> og kvinder der vælger at iføre sig koran-nazistiske reklameklude
> sender et helt tydeligt signal om at de anser alle ikke-korannazister
> for at være undermennesker

Se at bringe orden i citaterne, ovenstående er ikke noget,
jeg har skrevet.

Fra : @

Dato : 22-04-07 12:36

On Sun, 22 Apr 2007 13:03:08 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Du er ikke

nå det kunne du ikke svare på

Fra : Vidal

Dato : 22-04-07 19:04

@ wrote:

- den skarpeste kniv i skuffen.

> nå det kunne du ikke svare på

Hun gik med tørklæde, når naboerne var der.

Det kan vel ikke være så svært at forstå?

Hun sagde ikke noget om, hun ønskede at lægge pres på
nogen, tværtimod var hun helst foruden tørklæde.

Nu undrer mig jeg så på, hvor dum en kommentar eller hvor
dumt et spørgsmål, du kan stille til det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 22-04-07 19:55

Fra : struer

Dato : 26-04-07 08:30

On Apr 24, 9:17 pm, "Anders Peter Johnsen"
> [...]
>
> Nej?
>
> HVOR skulle jeg dog nogensinde have antydet sådan noget?

Ved ikke om du antyder sådan noget.

Jeg spørger bare pænt om oplysninger der kan fortælle os om, hvem der
ikke kan blive frelst i din religion !

Erik

Fra : struer

Dato : 30-04-07 03:19

On Apr 26, 9:29 am, struer <erikelar...@hotmail.com> wrote:

> Ved ikke om du antyder sådan noget.
>
> Jeg spørger bare pænt om oplysninger der kan fortælle os om, hvem der
> ikke kan blive frelst i din religion !
>
> Erik

Ok så lad mig spørge på en anden måde, -- Er der nogen der er frelste
i din religion og hvor mange taler vi om der er frelst ?

Erik