Red 7 - Heartbeat
Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 14:14

Jeg er som inkarneret Miamai Vice fan, på jagt efter et nummer fra serien.

Gruppen hedder "Red 7" og nummeret "Heartbeat"

Lidt info her: http://www.discogs.com/release/485351

Jeg har været på jagt rundt på en del sider efterhånden, men måske er der
noget jeg har overset.

Nogen der kunne have en ide om hvor jeg evt. kan skaffe den ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-07 17:45

> Gruppen hedder "Red 7" og nummeret "Heartbeat"
>
> Lidt info her: http://www.discogs.com/release/485351
>
> Nogen der kunne have en ide om hvor jeg evt. kan skaffe den ?

En venlig sjæl har assisteret, således at jeg i det mindste kan nyde
nummeret

Jeg er dog stadig gerne aftager til pladen / singlen, hvis nogen skulle løbe
ind i den et sted.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Per Hansen

Dato : 21-04-07 22:15

"Rysz \(8900\)" <janrysz(at)webspeed(dot)dk> mentioned this

> [...]
> der noget jeg har overset.
>
> Nogen der kunne have en ide om hvor jeg evt. kan skaffe den ?

Den findes som en extended version på en 80'er opsamling der hedder:
Munich City Nights Part 2 - Vol 21

--
Per Hansen

Fra : Anders

Dato : 22-04-07 22:27

> Den findes som en extended version på en 80'er opsamling der hedder:
> Munich City Nights Part 2 - Vol 21
>
> --
> Per Hansen

Nå, jeg søgte lidt på det og fandt ud af at den ER den rigtige "Heartbeat",
men det er altså bare den almindelige version som er den eneste der findes.
(jeg var meget forundret da jeg har været stor fan af den sang i MANGE år)

-Anders

Fra : Anders

Dato : 22-04-07 22:22

Den blev også brugt i "Manhunter" fra 1985 - også instrueret af Michael
Mann. (den første version af "Red Dragon" i Hannibal-regimet)

"Heartbeat" er aldrig udgivet officielt på CD.
- Jeg gad vide om den extended version Per taler om er den "rigtige"
Heartbeat og ikke en anden...?

Du kan finde Vinyl-singlen på www.gemm.com

- Og der kan du også finde de 2 full-length udgivelser som Red 7 fik
udgivet. Deres debut findes kun på vinyl, men opfølgeren findes på CD.

-Anders