Dagens Griner : Tommy Seebach møder Prodig~
Fra : Thomas

Dato : 17-04-07 17:42

Hey...

Check videoen på denne side.
http://www.cityrag.com/main/2007/04/smack_my_hippie.html
Det er en gammel Tommy Seebach musikvideo tilsat Prodigy
musik... Go' værksteds humor....

Mvh. Thomas

Fra : Holst

Dato : 17-04-07 18:19

Thomas wrote:

> Check videoen på denne side.
> http://www.cityrag.com/main/2007/04/smack_my_hippie.html
> Det er en gammel Tommy Seebach musikvideo tilsat Prodigy
> musik... Go' værksteds humor....

Tjah ... humor er en underlig ting. Hvad nogle åbenbart synes er
morsomt, har jeg svært ved at se det morsomme i. Tommy Seebachs
musikvideo er hundredevis gange sjovere med den originale lyd.

Men om ikke andet gav det mig da lyst til at høre Prodigy. Bare
ærgerligt, at jeg ikke har nogen cd med dem. Øv.

Fra : Per Hansen

Dato : 17-04-07 19:36

Holst <newsnov06@shelter.dk> mentioned this

> [...]
>
> Men om ikke andet gav det mig da lyst til at høre Prodigy. Bare
> ærgerligt, at jeg ikke har nogen cd med dem. Øv.

Syntes heller ikke just at jeg kunne mærke at min mund forsøgte
på at smile, jeg vil nærmere bare kategorisere denne video som
latterlig.

--
Per Hansen

Fra : Holst

Dato : 17-04-07 20:29

Per Hansen wrote:

> Syntes heller ikke just at jeg kunne mærke at min mund forsøgte
> på at smile, jeg vil nærmere bare kategorisere denne video som
> latterlig.

Til gengæld er videoen til Prodigys Smack My Bitch Up ganske underholdende.

Fra : Jeppe Madsen

Dato : 17-04-07 21:10

Holst wrote:

> Til gengæld er videoen til Prodigys Smack My Bitch Up ganske underholdende.

Kan man se den med musik af Tommy Seebach?

Fra : Holst

Dato : 17-04-07 21:28

Jeppe Madsen wrote:

> Kan man se den med musik af Tommy Seebach?

Nej, jeg tror ikke, at du kan se Smack My Bitch Up med musik af Tommy
Seebach. Desværre.

Men vil du gerne høre ham, og kan du nøjes med hans egen video, kan den
ses her: http://www.youtube.com/watch?v=mVDOpbJF8IU

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-04-07 21:49

On Tue, 17 Apr 2007 18:41:51 +0200, Thomas wrote:

> [...]
> http://www.cityrag.com/main/2007/04/smack_my_hippie.html
> Det er en gammel Tommy Seebach musikvideo tilsat Prodigy

Denne her blev jeg vist for et stykke tid siden:

http://www.youtube.com/watch?v=I2PzagXsD0Y&eurl

Fra : Erling Jensen

Dato : 22-04-07 11:19

Mener at det var Jørgen myllius himself der både filmede og lavede
koreografien og klippede det også, der var noget med at det blev filmet med
et 8 el. 16 mm og blev klippet sammen af 8 - 10 optagelser, et ved jeg
sikkert og det er at det blev optaget i søndermarken,kbh. vi var et par
venner der kom forbi, på vej i zoo med et par unger men det er mange mange
år siden.

Erling

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 22-04-07 11:38

Erling Jensen wrote:
> [...]
> søndermarken,kbh. vi var et par venner der kom forbi, på vej i zoo
> med et par unger men det er mange mange år siden.

sejt... man kan jo altid bare skrive en mail til "himself" og spørge...

Rasmus