Billigt hotel i london + billigste transpo~
Fra : Kim Schulz

Dato : 21-04-07 20:05

hejsa,
Jeg overvejer at smutte en lille uge til london i juli. Det skal dog
bare være en "billigtur", så det bliver nok ryanair der står for
transporten. Derfor lander man jo i Stansted og vil derfor høre om
nogen kan anbefale en god/billig transport til det centrale london.

Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt hotel/BB/hostel/andet
som ligger centralt i london (eller tæt på subway så man hurtigt kan
komme derind)?

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Ulvir

Dato : 21-04-07 21:53

Kim Schulz wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale et godt og billigt hotel/BB/hostel/andet
> som ligger centralt i london (eller tæt på subway så man hurtigt kan

http://www.hostelworld.com/findabed.php/ChosenCity.London/ChosenCountry.England?source=googleadwordslondon2&gclid=CKzj15_Y1IsCFSYSQgodrC_5aw

Jeg kan personlig anbefale Holland Park- lige ved Kensington High Street. Og
the tube. (10 min. i begge tilfælde).

http://www.nationalexpress.com/destinations/airports.cfm?t=air

3 gange i timen fra London Stansted til London Victoria Coach Station. £10.
1 1/2 times rejsetid.

Fra : Jørgen

Dato : 22-04-07 16:11

Billige hoteler er der såmen nok af. Kommer helt an på hvor i byen du vil
bo.

Med hensyn til transporten fra Stansted, er der sket det glædelig at Easyjet
ejer Stalios, har udvidet sit Easybus koncept til også at gælde fra Stansted
lufthavnen. OK det starter først i starten af juni; men her kan, man hvis
man forudbestiler og printer sin billet, få turen ind til London, og tilbage
igen for den sags skyld for 2 £ hver vej. http://www.easybus.co.uk/ er
linket du skal bruge.

God tur.

De bedste hilsner fra Jørgen

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-04-07 17:59

On Sun, 22 Apr 2007 17:11:12 +0200
"Jørgen" <jr@ravn.net> wrote:

> [...]
> juni; men her kan, man hvis man forudbestiler og printer sin billet,
> få turen ind til London, og tilbage igen for den sags skyld for 2 £

Super tip og da det først er i juli vi skal afsted, så passer det
perfekt.