Bilferie til Rumænien
Fra : TC

Dato : 19-04-07 19:28

Er der nogen der har været på bilferie i Rumænien og kan komme med god
råd.
Er noget der kan anbefales, jeg havde plan om at køre til byen Praid
som er kendt for sine helbredende saltminer og diverse andre ting.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 21-04-07 04:22

Hej
Kør så vidt muligt ikke efter mørkets frembrud i Rumænien fordi man kan møde
sigøjnervogne uden lys på. Det har jeg selv oplevet. Rumænien er et smukt
land.
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 21-04-07 15:27

Hej!
Prøv om du/I kan komme ud at sejle med en turistbåd på Izvoru Muntelui søen
ved Bicaz i det østlige Rumænien. Her er adresse og telefon nr. til Det
Rumænske Turistbureau:

Det Rumænske Turistbureau
Vester Voldgade 83,
1552 København V
3313 1770

Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 21-04-07 16:23

Hej!
Hvis du søger på Izvoru Muntelui på Map24 http://www.dk.map24.com/ og zoomer
ud på kortet så får du øje på at den nærliggende sø også hedder Izvoru
Muntelui.
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 21-04-07 17:12

Hej!
Her er e-mail adressen til Det Rumænske Turistbureau romania@infotravel.dk
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-04-07 14:08

Hej TC!
Var det dig der skrev til mig igår lørdag d. 28/04 på min e-mail adresse?
Jeg har ikke haft indflydelse på planlægningen af de ture, som jeg har
været på til Rumænien.
Mvh. Jesper