Billeje på Kreta
Fra : BMS

Dato : 19-04-07 13:14

Jeg rejser til Kreta i maj, og vil i den forbindelse leje en bil. Det har
jeg endnu ikke prøvet, så jeg er interesseret i råd omkring det.

Jeg har fundet frem til EURO CAR www.eurocar.gr som lyder "for godt til at
være sandt", og så plejer det jo også at være det. De dækker tilsyneladende
alt og har desuden en del ekstra services uden beregning. Nogen der har
erfaring med dem?
/BMS

Fra : Karsten Madsen

Dato : 19-04-07 15:44

Hejsa

Kender desværre ikke Eurocar personligt, men kan ellers anbefale:
http://www.cretacar.gr .

Udlejer er dansker (græsk gift) og hedder Pernille Illum Hansen. Vi
har lejet igennem hende mange gange. Biler og forsikringer er i helt i
top, der er ingen selvrisiko, og i modsætning til så mange andre
steder, er undervogn og glas dækket hos Pernille.

Og så er hendes priser særdeles rimelige!

Det går også lidt hurtigere med kommunikationen, når man kan skrive
til stedet på dansk

Mange hilsner
Karsten

Fra : BMS

Dato : 28-04-07 15:42

Hej Karsten

Tak for tippet. Jeg har mailet med Pernille, og hun leverer desværre kun i
Chania.
Til gengæld har jeg nu booket en bil hos Anna Cars (www.annacars.gr) og så
håber jeg, alt går godt, så vi har mod på at gøre det fremover også.
Kommunikationen med Anna Cars er hurtig, og de er meget søde til at svare på
alverdens underlige spørgsmål - som jeg jo har haft mange af

/BMS