Sydamerika med CCtravel ?
Fra : Bonnie

Dato : 18-04-07 12:03

Hej NG

Vi overvejer en tur med CCtravel til Sydamerika, her til efteråret. Det er
en tur der er kombineret af Argentina og Brasilien.

Er der nogen der har rejst i Sydamerika med CC, og hvad er jeres erfaringer
?

MVH Bonnie

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-04-07 12:44

"Bonnie"
> [...]
> kombineret af Argentina og Brasilien.
>
> Er der nogen der har rejst i Sydamerika med CC, og hvad er jeres erfaringer ?

Det fungerer perfekt, men smag og behag er forskellig, kombi rejserne
er for hektiske for nogle - Argentina/Brasillien er en stor mundfuld,
jeg ville anbefale enten eller, det er et temprements spørgsmål -max-

Fra : Coppi

Dato : 19-04-07 13:34

Hej Bonnie.

Vi var på den tur for 2 år siden.

Alt funkede bare, vi var lidt nervøse fordi det lyder sådan lidt overskruet,
men vi blev hentet og bragt helt efter bogen og var egentlig noget
imponerede. Tænk at blive sat på en bus midt ude på en Argentinsk hovedvej
kl 24 og derefter blive læsset af i en lille argentinsk landsby kl 7 om
morgenen og gud hjælpemig om ikke der kom nogen og hentede os, så det kan I
være helt trygge ved.
Den bedste oplevelse på turen var helt klart Iquazu og hvis I har tid, så
tag bare en dag mere der, skønt hotel og masser at se på i området, nummer 2
var Rio, fantastisk by.
Vi var ikke så vilde med Buzios, den ville vi hellere have sprunget over og
så have haft flere dage i Iquazu og Rio.
Vi havde en nat på en argentinsk farm, det var ok.

Har lige været med cc i Thailand og Cambodia og det funkede også bare helt
perfekt.

Skriv bare igen, hvis der er noget du vil vide.

Coppi

Fra : Bonnie

Dato : 23-04-07 23:12

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote in message
> [...]
> perfekt.
>
> Skriv bare igen, hvis der er noget du vil vide.

Hej Coppi

Tak for dit svar...

Hvad er der dårligt ved Buzios ? På den planlagte tur kan jeg se at der er
sat 6 dage af og stort set ikke nogen dae i Rio, og det havde jeg tænkt mig
at der skulle ændres lidt ved. F.eks ved at tage 3 dage hvert sted.. Iquazu
er noget der ser totalt lækkert ud... Men der er så 5 dage i Buenos Aires..
mon det er for meget ?

MVH Bonnie